2015年5月24日星期日

蘋果日報- 股市大時代如賭場 散戶賺兩層樓師奶日袋10萬

蘋果日報- 股市大時代如賭場 散戶賺兩層樓師奶日袋10萬

股市大時代如賭場 散戶賺兩層樓師奶日袋10萬

【《蘋果》記者廣州直擊】
中港股市進入大時代!今年第一季上海和深圳股市總市值突破9萬億美元(約69萬億港元),僅次於紐約成世界第二大股市。上周五中港股市又喪升,面對港股A股化、中港互通基金將壠動,《蘋果》記者近日北上廣州,尋訪「民間股神」取經。有散戶幾個月炒股賺了兩層樓一輛車,日賺十萬元(人民幣.下同),但他們都稱中國股市如賭場,造假陷阱處處。

「今日賺咗十萬蚊,我放咗一部份。」全職家庭主婦蔣小姐,十多年前炒股賺到第一桶金,帶同女兒移民澳洲,上星期返廣州,決定乘中國市場熾熱,接地氣,留一個月在內地炒股:「返嚟把握機會,時不等人,刮晒籠底啲錢出來炒,呢幾日買啲股都唔錯,好多隻漲停。」記者上周四採訪幾小時裏,眼見她股票戶口從約140萬跳到149.7萬。她說,近期每日賺10萬,難度不大。


■華哥(左)和蔣小姐等股民愛茶聚談股。《蘋果》記者攝

一隻股票大賺71萬
林智華人稱華哥,50多歲,記者於當天收市後在茶樓與他碰面,「今日贏十二、三萬啦」。華哥在近大半年A股牛市中已賺到最少兩層樓一輛車,曾做汽車配件生意的他,通過融資融券賣中一隻汽配股,就大賺71萬:「股票贏錢一定要買啲嘢,股票時刻有風險,贏錢快輸錢一樣快。萬一股票輸光,我買咗兩層樓一架車依然係贏。心情係場內參與者,都可以係旁觀者。買股心態好緊要,港股更加係,雖然我冇買。」

趁升市退市「唔好賺到盡」
72歲的「亞通叔」何啟盛是內地第一代股民,幾年前成功預測跌市兼投資不知名股票翻三番,被百度封「民間股神」。退休前從事財務工作的他謙虛說:「呢波牛市我賺一個番,人哋四五番,我好蠢咋。」記者到訪他專門用來炒股的屋時,雖然股票倉一片紅(內地股紅代表升,綠代表跌),亞通叔仍準備月尾褪一部份炒股錢來買樓:「𠵱家股價咁高,褪錢出嚟買樓都啱啦,唔好賺到盡,否則噓噓聲跌走唔切。」牛市也非人人都賺,亞通叔說有個朋友錯信經紀,近半年就輸了80萬元。


幾位股市贏家都是升斗市民,三人策略不同,惟共通點是絕不盲目「低斬高追」,牛市賺錢不值炫耀,捱過漫漫熊市煎熬才是真功夫。蔣小姐說:「大盤大跌我最精神,斬掉衰股換好股。嗰啲以前睇到價位高高在上的好股,大跌市正係我入手良機。好似女人名牌手袋平時買唔起,減價時就入貨一樣。」華哥過去幾年熊市年年有賺,這波牛市即使銀行股跑輸大市,建行依然為他賺了過十萬,秘訣是「走」──高賣低吸炒波幅:「哪怕賺一個點都要走,走密啲。」華哥炒股每日過百次交易。與炒港股不同,內地交易手續費低至萬分之三,散戶往往可密食當三番。

上一則: 內地公路不平 港客揈到胃痛

下一則: 阿爺撐股市 股民:牛市有排玩



I

没有评论:

发表评论