2016年11月15日星期二

蘋果日報- 捱足22年首次開騷 趙學而爆喊發台瘟

蘋果日報- 捱足22年首次開騷 趙學而爆喊發台瘟

捱足22年首次開騷 趙學而爆喊發台瘟


■在台上爆喊的趙學而,笑說自己是喊包。


■趙學而聽到觀眾起哄要求她唱《皆大歡喜》主題曲,大叫「黐線」。


■趙學而(右一)因當年演出《皆大歡喜》林玉露一角,為她帶來人氣。資料圖片

從未被封過做樂壇天后的趙學而,等了22年才舉行兩場處女騷「我趙學而演唱會」,首場騷開賣時僅6分鐘被秒殺,前晚終於在九展揭幕,學而以日式歌姬look登場,惟唱完《難懂》後想說話卻咳了一咳,學而打趣自嘲:「好明顯我畀口水濁一濁,真係『自濁位』。」


■鄧兆尊左右逢源,帶兩女友車厘子(左)和Carmen(右)睇騷。


■阮兆祥帶女友到場支持學而,更帶頭叫學而唱《皆大歡喜》。

「遲到好過冇到」學而感慨說:「喺娛圈活咗20幾年嘅第一個演唱會,有時啲嘢遲到好過冇到呀。」她在個唱上兩度爆喊,當演繹完《你是你本身的傳奇》後,邊說邊喊:「多謝過往自己人世間經歷,每次唱呢首歌都喊,人生經歷高低起跌,我一世好似活咗七世咁。啲人成日覺得我好惡、好煩,其實我好易喊,係喊包。」

此外,學而唱出《輸給戀愛的女人》首段後,突然說:「不如嚟過啦,我唔好!啲歌改過晒編曲,年紀又大,又唔好記性!真係好大壓力㗎!呢度又多人,好似好分心咁,做live係咁㗎啦,唔得咪再嚟過囉!」

怎知重唱時再重蹈覆轍,學而𤷪 𤺧說:「黐黐哋㗎我真係,發台瘟!」阮兆祥即大聲安慰:「唔好嬲,飲啖水先。」觀眾都鼓勵:「實得㗎!」、「我哋唔趕時間!」學而嘆氣:「我都知唔趕,我都知實得㗎,咁𠵱家唔得嘛。」幸好唱第三次時終順利完成,全場拍掌。

拒唱《皆大歡喜》最後學而踢拖出場,當年合演劇集《皆大歡喜》的阮兆祥、廖碧兒和鄧兆尊都在座,兆尊更帶兩位女友到場。祥仔大叫學而唱劇集同名歌,觀眾加入起哄,學而說:「開賣6分鐘,就係為咗聽《皆大歡喜》?黐線㗎!呢個世界好亂呀,媽!」觀眾再尖叫,學而終就範:「拖鞋十字步,Hey呀Hey呀Hey!呀Hey呀Hey!唱咗兩句啦,你哋好抵㗎喇!」

採訪:盧妹

攝影:陳俊強

上一則: 施嘉莉《攻殼》現港墳場景

下一則: 同梅小惠不和抑鬱 趙學而愛霆鋒夠真



I

没有评论:

发表评论