2016年4月22日星期五

【毒L識食】兩分鐘超簡單微波爐芝士炒蛋! - 毛記電視

【毒L識食】兩分鐘超簡單微波爐芝士炒蛋! - 毛記電視

【毒L識食】兩分鐘超簡單微波爐芝士炒蛋!

又到宵夜時間~返返嚟毛毛毒L食譜,今日同大家整簡單到喊嘅微波爐芝士炒蛋,唔講係微波爐叮拎上碟扮真炒蛋都呃得下人㗎!

首先將一隻蛋打落個兜度,發開佢。

之後放一塊芝士喺中間~

點解要落芝士呢,除咗毛毛鍾意食之外,仲係因為芝士會令到啲蛋夠咸,一嚟唔使行去廚房攞鹽,二嚟唔使自己落鹽咪唔使驚落得多得滯咸到腎虧囉。

好喇,咁就拎去叮分半到兩分鐘,未熟就拎入去再叮多幾廿秒,唔好叮太耐呀,啲蛋熟得滯會老㗎!

為咗本節目嘅效果,毛毛為大家放棄死都唔洗多隻碟嘅原則,嗱上咗碟成件事即刻唔同晒係咪呢~ 啲芝士同啲蛋溶埋一齊,真係好邪惡呀。

不過...喺毛毛洗返個兜嘅時候,先發現原來頭先個膠兜好似冇應承話放得入微波爐......

唔知呢碟蛋會唔會令呢篇食譜成為毛毛最後一篇文呢......再見喇各位......



I

【毒L識食】牛油果+豉油=三文魚刺身?! - 毛記電視

【毒L識食】牛油果+豉油=三文魚刺身?! - 毛記電視

【毒L識食】牛油果+豉油=三文魚刺身?!

根據調查顯示,十大香港人最鍾意post嘅相其中一位就係三文魚刺身!嗯~諗起都覺得正呀,不過聽講得多會生蟲,同埋你知啦,毒L邊有錢食咁多日本嘢呀!唔怕!今日就等毛毛教大家一個祖傳毒L食法!

平價版三文魚刺身嘅材料包括:牛油果、豉油、糖呢兩茶匙,仲有啲橙皮𠻹。

可能大家都好煩惱,到底牛油果點揀先係靚呢?好似好難分生定熟咁喎!話明祖傳秘方,毛毛係唔會教你哋睇顏色咁膚淺嘅。揀牛油果嘅時候,拎埋耳邊聽下聲,如果聽到佢話「揀我啦揀我啦」就千祈唔好買,如果冇聲呢,揀佢就啱喇。

之後就可以用鐵匙羹挖啲肉出嚟,小心唔好太為食食咗粒核呀下。


除咗牛油果,豉油都一樣好重要。識食一定係用一包包仔嗰款壽司豉油,咁先可以呃自己呃得最徹底。然後就倒出嚟當佢紅酒咁「啷」下佢,睇下夠唔夠色澤。呢個step冇乜實際意義,主要係增加些少中產生活態度咁。

基本上你已經完成呢味偽・三文魚刺身喇!記得食嘅時候要用筷子夾起啲牛油果,慢慢咁點豉油,再放佢入口。簡直好似幾十條生猛嘅三文魚喺口入面力爭上游咁fresh嘅感覺呀!咪話毛毛唔提你,一定要合埋眼先好食呀!自製假想能延續故事呀嘛!

【毒L識食系列】

【毒L識食】兩分鐘超簡單微波爐芝士炒蛋!

【毒L識食】其實良景宵夜有咩食㗎?



I