2017年1月28日星期六

蘋果日報- Carrie戰黑魔黃妖 - 左丁山

蘋果日報- Carrie戰黑魔黃妖 - 左丁山

Carrie戰黑魔黃妖 - 左丁山


We撐林鄭fb圖片

每逢大節長假期將至,皇后大道中唔知點解,特別多人,特別多車,馬路塞車,街道就塞人。年卅,在砵典乍街等過馬路,紅燈久久不轉綠燈,行人就越來越多,香港人係好守法嘅,一於慢慢等,好有耐性,令左丁山諗起曾俊華辭職等待北京開綠燈一事,莊曾話自己好守規矩,大部份香港人都係咁嘅啦,除非有人受特別照顧,呵護備至,反佢即係反中央咁巴辣嘅啫。

等等吓,手機響起,知道有WhatsApp訊息,情不自禁咁拎手機出嚟,原來係一位年輕記者從fb傳過嚟嘅一個童話故事Carrie前傳,正想睇埋內容,綠燈已着,後面有人細聲嗌:「左生睇路唔好睇手機呀」,於是急忙走過去對面,去到Zara先至轉頭一望,後面竟然係高官甲。高官甲呢日唔知點解着便服變成路人甲,打過招呼之後,左丁山問佢對Carrie有何睇法,佢竟然話:「60歲仲講Carrie小朋友?Give me a break。我睇到英國BBC及每日郵報將Carrie嘅冇廁紙事件列為國際笑談類,好唔舒服,成件事拉低晒香港人形象,唔識搭地鐵,唔識買廁紙嘅人做我地特首,香港無人乎!不過我最唔舒服嘅就係Carrie好似少不更事咁講咗一句:我依家做番人!大姐呀,官唔係人咩,我地班AO、EO唔係人?佢起碼應該講:我做番市民,做番普通人吖。」嘩,如此批評舊上司,高官甲都幾夠膽,從中亦可知林太未必可以令公務員心服口服,呢方面據講葉太比較受到下屬擁護嘅,不過世態炎涼,葉太唔受中聯辦寵愛,怨憤都無用。

高官甲走後,左丁山行埋一邊,再睇手機嘅Carrie童話故事,原來fb有一個We撐林鄭fb專頁,有一個「林鄭童話之Carrie前傳」,講一個名叫Carrie的小朋友,長大成人,有愛心,不驚強權,決定放棄安逸退休的日子決心守護小島,誰知犯上肥黑魔王的禁忌,奸火中燒下命令所有黃妖鬼怪出來,係要咬死Carrie,這個小島居民願不願意挺身而出,和Carrie一起守護這小島,不容黑魔黃妖佔領奪走大家這個美好小島的家。好快睇完,幾乎笑到爆肚,Carrie大戰黑魔黃妖?邊個係黑魔黃妖呀?姓曾,姓葉劉還是姓胡?Carrie已受董梁張萬般關愛,又話攞唔到建制派提名嘅人要反思,既然勝券在握,佢啲粉絲仲要製造敵人,罵對手為妖魔?用如此手法寫童話呃like,又係一個國際笑話。

上一則: 世界越亂越好 - 陶傑

下一則: 佛都有火 - 林夕



Z88

没有评论:

发表评论