2013年5月17日星期五

蘋果日報- 陳慧撐佔中 籲勿放大恐懼

陳慧撐佔中 籲勿放大恐懼

佔領中環,由我做起。首批表態佔中支持者、著名作家陳慧指出,縱然參與者最終或面臨監禁,但整個佔中運動的精神是推動商議式民主,達至真普選,希望最終毋須出現佔領中環的局面,呼籲外界勿將恐懼放大,「出年7.1可能中環冇嘢發生,我哋係去咗慶祝」。


■陳慧指佔中精神是推動商議式民主,達至真普選。

陳慧昨日接受商台節目訪問時表示,雖非社運人士,但一直有參與遊行集會發聲。有些人聽到佔中的反應是與以往佔領運動混淆,「總之唔好搞到我,唔好阻我做生意」。今次佔中出於港人的善意爭取真普選,目標與佔領華爾街或滙豐不同。


陳慧又以男友不聽電話比喻港府不理普選訴求,她表示:「佢唔聽電話,我就不停打。唔對路,我就去屋企門口等你,唔係要霸你間屋、整爛你間屋」。

「每個人都可以做多啲」
她今次參加佔中是由小我做起,希望為香港做得更多。在一個公平公義的社會,市民可以靠一張選票發揮對社會應有的影響力,「大家見到facebook貼圖過癮就分享,仲可以做乜?我打去特首辦佢都唔會理我。如果你覺得呢樣嘢係好,係咪應該同身邊人討論一下?每個人都可以做多啲」。


陳慧見證六七暴動、反貪捉葛柏運動,爸爸更參加罷工,看着香港一直進步,「過去一定係過咗去,唔係要番塊(英國)旗。我哋要諗香港未來係點」。她建議市民先閱讀戴耀廷的文章,再決定是否支持佔中。


對於佔中義工陳玉峰忽然因兩年前的7.1遊行而被控非法集會,陳慧說:「每一次出街遊行,都有可能犯法。市民遊行係出於善意,只要有衝突就拉得。如果出現咁蠢嘅事,你哋就驚、反棄,香港係咪以後就咁生活落去?」


没有评论:

发表评论