2014年3月5日星期三

If I Were A Boy 歌詞 Beyonce Knowles ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網

 

Beyonce Knowles

If I Were A Boy  如果我是男生

If I were a boy
如果我是男生
Even just for a day
就算只有一天也好
I'd roll out of bed in the morning
我就可以賴床到天亮
And throw on what I wanted then go
隨便套件衣服就出門
Drink beer with the guys
和三五好友喝個爛醉
And chase after girls
追著漂亮美眉趴趴走
I'd kick it with who I wanted
痛扁我看不順眼的人
And I'd never get confronted for it.
不必在乎後果會如何
Cause they'd stick up for me.
反正我的兄弟肯定挺我
If I were a boy
如果我是男生
I think I could understand
我想我會懂得
How it feels to love a girl
和女生戀愛的感覺
I swear I'd be a better man.
我發誓會當個好男人
I'd listen to her
仔細來聆聽她的心聲
Cause I know how it hurts
因為我了解被傷害的痛
When you lose the one you wanted
當失去了生命中的最愛
Cause he's taken you for granted
卻還被視為理所當然
And everything you had got destroyed
所有的幸福栽在他手裡
If I were a boy
如果我是男生
I would turn off my phone
我大可以關機不接
Tell everyone it's broken
假裝手機故障送修
So they'd think that I was sleepin' alone
讓大家以為我是單身
I'd put myself first
其實我只照顧自己
And make the rules as I go
遊戲規則由我訂 要怎樣都可以
Cause I know that she'd be faithful
因為知道我的女孩 忠誠度百分百
Waitin' for me to come home (to come home)
乖的等我回家
If I were a boy
如果我是男生
I think I could understand
我想我會懂得
How it feels to love a girl
害女生戀愛的感覺
I swear I'd be a better man.
我發誓會當個好男人
I'd listen to her
仔細來聆聽她的心聲
Cause I know how it hurts
因為我了解被傷害的痛
When you lose the one you wanted (wanted)
當失去了生命中的最愛
Cause he's taken you for granted (granted)
卻還被視為理所當然
And everything you had got destroyed
所有的幸福栽在他手裡
It's a little too late for you to come back
現在才想回頭 為時已晚
Say its just a mistake
你說中間可定有誤會
Think I'd forgive you like that
還以為我會原諒妳
If you thought I would wait for you
癡等著你回心轉意
You thought wrong
那你真的錯了
But you're just a boy
但你不過是個一般的男孩
You don't understand
你永遠也不會明白
Yeah you don't understand
也不花點心思想想
How it feels to love a girl someday
愛上女生是什麼感覺
You wish you were a better man
你自許成為好男人
You don't listen to her
卻不傾聽她內心的想法
You don't care how it hurts
冷眼看待已造成的傷害
Until you lose the one you wanted
直到失去了生命中的摯愛 你才會
Cause you've taken her for granted
因為你把她當成空氣看待
And everything you have got destroyed
所有的幸福快樂瞬間瓦解
But you're just a boy
畢竟你只是個男孩

If I Were A Boy 歌詞 Beyonce Knowles ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網

没有评论:

发表评论