2015年1月1日星期四

�果日�- 富家子破� - 左丁山

蘋果日報- 富家子破產 - 左丁山

富家子破產 - 左丁山

十二月二十四日聖誕前夕,下午三時過後,人人準備離開寫字樓返屋企或者參加聖誕聚餐派對,左丁山還在寫稿,諗住遲少少離開中環,交通冇咁擠塞箒。大編輯手機就傳來一張圖片,話灣仔交通大亂,塞車驚人,發生乜嘢事?原因係告士打道有一架解款車跌咗錢箱落馬路,現鈔跌出箱外,其他司機停車落馬路執錢,交通警察趕到維持秩序,於是後面梗係塞車啦。跌錢箱之人唔通扮聖誕老人,特登撒錢為樂還是另有別情?


寫寫吓,突然還有電話到,就係賓架P,佢話是日虎報第26頁有一份通告(破產進程),列舉2015年1月2日至3月13日之八個破產個案在高院召開債權人會議,其中在1月9日召開之個案就係Lam Rogerio Sou Fung,賓架P問:「你估係唔係名公子林秀峰呢?」應該係嘞啩,林公子嘅英文名就係Rogerio吖嘛,都唔出奇吖,較早前係有報導,有債權人向高院申請林公子破產嘅,問賓架P有無借錢畀林公子,賓架P答得妙:「此乃私隱,不能回答你,不過我地銀行對不少人有紀錄,有長久記憶(long memory)。」銀行有晒紀錄,梗係有long memory啦,不過賓架P自己就係著名記憶力驚人嘅賓架,又經常翻閱香港名人錄,Dictionary of Who's Who之類,佢唔記得之人,好打有限。回心一諗,聖誕前夕下午近四時,還在銀行睇英文虎報嘅法律通告?係唔係下屬剪報呀?賓架P答:「梗係自己睇報紙啦,所有有關破產嘅法律通告我都會睇勻。」咁鬼勤力又有記性,佢啲下屬做Credit Administration(信貸管理)嘅,唔勤力有鬼,做少啲準備工夫,都會俾賓架P問到口啞啞呀。講起破產呢回事,有啲人怕怕箒,有啲人就驚都未驚過。破了產係好唔方便,但所有債務一筆勾銷,最多踎監,十年八年好未,屆時叻仔者又係一條好漢,爛人呢就繼續咁爛下去,你幫佢手賺自己激氣。一啲富幾代破產喎,更輕鬆,頂多踎幾年,出到嚟自有家庭信託照顧,衣食無憂,餐餐「有人請」,仍然大吃大喝,啱啱遇到債權人坐在隔籬枱,債權人會激氣到食唔落日本和牛。好多年前,賓架X就受到教訓,佢捉住一位富三代公子L為公司貸款簽擔保,後來公司財困,賓架X要公子L還錢,點知公子L話:「我屋企信託有錢,每個月畀錢我使,但我私人冇錢冇資產,你bankrupt我啦。」激到賓架X退休後多年仍然提起此事就要講粗口。



I

没有评论:

发表评论