2015年7月24日星期五

梁公大炒|HK Appledaily Supplement

梁公大炒|HK Appledaily Supplement

梁公大炒

德公公被炒,狼英全力向老左開火。

點解係德成?

梁公夢囈回應:

一,我憎鬼死姓曾的!那個習一握,一握之後開始鬆毛鬆翼自封為曾一帶、曾一路!扮晒代表!所以但凡姓曾的,都要先下手為強,趕盡殺絕。(之前我已經搞掂了貪便宜的曾某,有辦你睇,問姓曾的,怕未!)

二,曾一握夠篤人眼鼻了,還來兩個姓曾的兄弟,前後夾攻,想搶我特區江山,邊有咁爽!這一回,我先炒佢弟弟一鑊,接着,就會重手玩殘大佬!問世間,權為何物?嘿嘿,姓曾兩個,拉勻一生計,他們是老幾?無資格跟我爭!

三,有德江做我靠山,N個德成都唔放在眼內!炒炒炒,我已經紅了鑊,炒上癮,狼心如鐵,建制派裏頭,最多嘴那兩兄弟,就係下一輪落鑊的主菜!

四,仆街建制派想我甩轆,失敗了。六七左仔想篤我背脊奪權,被炒了。無敵是最寂寞,當下,我真的有毛主席當年的feel!江山如此多嬌,我忍唔住冷笑!

mcwriter@appledaily.com

陳也昔日文章




没有评论:

发表评论