2016年11月13日星期日

蘋果日報- 騙菲傭 - 左丁山

蘋果日報- 騙菲傭 - 左丁山

騙菲傭 - 左丁山

英國銀行家,劍橋畢業,只不過31歲,正是薪高糧準,花紅優厚嘅年青才俊,點知患上惡癖,以玩弄外傭為樂,玩弄完畢還要宰殺之,其行為之惡毒,實在不忍卒睹。香港無死刑,呢個殘忍兇手,遭判無期徒刑,香港納稅人要養佢一世。

外國白人男士,不論年紀,特別容易釣上外傭。營業A上一個月與菲傭同意分手,還在搵菲傭中介公司搵緊替代新人,偶然間講起,營業A講:「丁山哥,知道你素來有菲傭命,你個個菲傭都做得長,不生事,你不如介紹一個俾我!」無謂咯,免招來麻煩,不做「媒人三代好」,何況自己又唔係菲傭專家!只不過,左家第一個菲傭做咗二十年先至退休,之後每個菲傭起碼做六年先至告退回鄉結婚,係從未有過菲傭麻煩嘅。營業A位菲傭瑪莉(假名),31歲,貌有中姿,身材豐滿,放假時穿緊身T恤牛仔褲出街,幾易吸引男士眼球。前個月,菲傭放假搭地鐵去中環,撞到一位中年瑞士男,竟然話一見鍾情,之後在星期日就着最短嘅熱褲與黑色魚網絲襪加高跟鞋出街,嚇到營業A個仔掩埋雙眼唔敢睇。一個月前,菲傭話瑞士男求佢辭工與佢同居,營業A心諗講童話咩,於是立即達成和解分手離職協議,祝福佢以後生活幸福。

世界上不如意事常八九,前幾日瑪莉打電話俾營業A哭訴:「Madam,我可唔可以返嚟做,個衰鬼話同居後發覺大家脾性不合,唔夾,要我走,仲要我分擔呢個月嘅食宿費,我依家好徬徨呀!」營業A聽咗為之啼笑皆非,本來心軟軟,但又驚瑪莉返嚟之後,在地鐵碰上另一位法國男、德國男,容乜易歷史重演?於是拒絕之。三日之後,營業A查銀行戶口結餘,發覺父親留下來一間灣仔舊居,租俾美國男住嘅,仲未交租,於是去灣仔舊居巡視,啱啱撞到美國男攬住一個靚菲傭(有時有樣睇)行出大廈,美國男見到佢,知道咩嘢一回事,拉營業A行埋一邊講:「我老婆返咗美國探父母,我唔記得入數俾你,明日補番。」因租客過往交租紀錄良好,營業A話OK啦,之後搵大廈看更阿伯八卦吓,阿伯話:「呢條友好把炮,晚晚有菲傭同佢上樓,佢老婆出門個零月啫,我見過上樓嘅外傭起碼有20位。」所謂見一事長一智,營業A立即搵菲傭中介人開出新聘用條件:來自鄉下,未到過馬尼拉,樣貌普通,談吐不用伶俐醒目……。中介人一味話得,信不信由你。

上一則: 英美反左大革命 - 陶傑

下一則: 有人歡喜有人愁 - 林夕



I

没有评论:

发表评论