2017年1月5日星期四

蘋果日報- 入廚學藝 - 左丁山

蘋果日報- 入廚學藝 - 左丁山

入廚學藝 - 左丁山


電視截圖

聖誕新年假期飲食太多,美酒佳餚連續數日,口腹之慾滿足晒,之不過,凡事必有代價,晚上睡覺前量一量血壓,就知道血壓比前一星期上升起碼百分之二十,為之一驚,但第二朝醒來,又試食過。

大除夕夜,全家例牌在家聚餐,老早在馬會訂咗火雞、火腿(肯定係性價比最高嘅正斗聖誕新年食品),六舅還是晨早要到大埔街市搜羅靚料,呢個街市人氣旺盛,內裏不少攤檔有罕見靚海鮮及牛肉出售,一間凍肉店又有最靚嘅肉類。沙田大埔識食之人,無不到大埔街市,故此停車場必定爆滿,要好有心機在外等候。

六舅一行人在升降機內講起飲食之道,有一位師奶突然提及:「鼎爺好好功夫呀!」一呼百和,成部𨋢嘈晒,人人話鼎爺冇得頂,六舅啱啱在前一晚睇過節目,亦附和一句:「真係可以學到嘢。」一眾買餸師奶齊聲話:「睇過鼎爺,所有其他電視入廚節目可以摺埋啦,唔駛睇!」六舅認為呢個節目嘅收視率可能好高,無綫戲劇已如日薄西山,無端端殺出一個鼎爺,提升收視率,仍算有運行。

行銷A亦有睇鼎爺,但點教自己嘅菲傭學習呀?退而求其次,知道秘書V(左丁山講嘅)廚藝精湛,最近賦閒在家,於是多方要求之下,得秘書V應承,叫咗自己嘅菲傭A去秘書V屋企學師,首先學曉一味豉油雞,學到有秘書V六七分水準,已經令行銷A吃得非常高興。但長此以往,秘書V又唔係開班授徒,點可以長期義務教菲傭入廚呀?秘書V對廚藝訊息素來靈通,知道有名師開班,自己都心郁郁去報名,當係深造。呢個廚藝班由信興集團之「信興廚藝中心」主辦,請來陳家廚房之陳記臨、方曉嵐夫婦,黃梁淑英(家政講師),周志威(西廚,曾任職東京希爾頓,香港仔遊艇會),Sue-Anne(廚藝專業教師),Sandra(媒體廚師、食物造型師)任教,中西美食教埋,課程方面就配合今天香港家庭之廚房設備,精心設計,譬如電焗爐、高速煲、麵包機、IH電磁爐、蒸氣烤焗微波爐等等,設計不同中西菜式適合家庭午餐晚飯、派對需要。香港有不少「模範」(冇飯)家庭,主婦唔識煮飯,學呢啲科技入廚最啱,即使高手如秘書V之流,亦可參考各種新廚房設備嘅菜譜呢。課程以中英文授課,非只主婦,淑女、男士可以參加,行銷A話,想叫菲傭A去上堂,當然亦OK,1月9號就開課,當日會教導炮製髮菜蠔豉南乳豬手煲,生炒糯米飯,迎接雞年呀!

上一則: 國寶喧騰劇 - 陶傑

下一則: 她們不能是港女 - 曾志豪



I

没有评论:

发表评论