2013年11月7日星期四

�果日�- 大批市民重返政� 一男子一�清袋梁粉也倒戈



大批市民重返政總 一男子一鋪清袋梁粉也倒戈

【電視風雲之揭破狼相】
【本報訊】政府拒發牌兼拒交代理由逾三星期,大批市民昨重返政總向政府施壓。打工仔放工到場、學生放學趕到、連愛國學校出身的「深紅」市民亦請假參加集會。有變節「梁粉」指發牌事件、六頁紙,令自己對梁振英這「一男子」的支持一鋪清袋,年輕媽媽徬徨稱:「我怕下一代見唔番呢個香港。」
記者:潘柏林 吳嘉羚 朱雋穎 文國駿

留守政總「10壯士」昨晨以逾3,000市民簽名掀起萬人集會序幕,他們將留守期間收集到的簽名付託泛民立法會議員,希望他們將民意帶入議會,並向建制派議員施壓。而港視工會連日在各區街頭收集逾45,000個簽名。他們帶着掛滿簽名黑布圍繞立法會一圈,促請建制派議員憑良心投票。


員工遊行期間遭多人狙擊,包括曾狙擊林慧思老師、自稱「趙子龍」的一男子。他攔在路中咒罵港視員工,亦有維園阿伯在政總怒斥撐港視的人是漢奸。


■地上四萬多個撐港視發牌的簽名是民意。港視員工昨再次發動集會,希望議員聽取民意,支持引用特權法查發牌風波。黃永俊攝

市民特意請假參加
中午起陸續有數十位市民到達政總參加集會。提早到場的市民均特別向公司請假。從事零售業的劉小姐從未參加遊行集會,昨特意向公司請事假到場。她指政府幾個星期均未能解釋拒絕發牌理由,前日六頁紙聲明更等同廢話,再加上無綫《東張西望》扭曲發牌風波,促使她要站出來,「一個人力量雖然阻止唔到社會變壞,如果個個都話唔關自己事,個個咁諗就冇人去抗爭」。


任職推銷員的劉先生,過去10多年從未遊行,但今日一身西裝首次參加集會。他自言過去一年一直支持梁振英施政,但政府在發牌事件將一件喜事變成民怨沸騰社會運動,而梁振英連續幾個星期只不斷重複同一番說話,令他對梁的支持「一鋪清袋」,更質疑日後政府能否處理好政改、醫保等議題。


■港視藝員和員工將市民的簽名製成橫額希望交給議員。

拒再投票予建制派
家庭主婦黃太亦是首次參加港視集會,她直言慣做沉默一群,但今次對政府處理手法失望, 「四個字,一塌糊塗」。曾就讀左派中學,大學更北上求學的薛先生,過去10多年均票投民建聯,他昨亦「大義滅親」加入集會,他指橫蠻無理的政府和建制派要付政治代價,他對民建聯和新民黨不理民情感極失望,坦言日後會拒投票予建制派。


踏入黃昏更多市民下班後到場,人群佔領添美道行車線,鄧太養育兩名2歲及4歲兒子,她憂心指香港不斷被改變,擔心下一代見到香港已面目全非,「可能佢見唔番呢個香港,佢見到香港同媽媽見會唔一樣」。公民廣場集會在晚上6時開始,浸大社工系講師邵家臻率先在集會上站台發言,他特意穿黑衣出席,怒吼「今(昨)晚係決戰一夜,我哋要係陰溝裏決戰,決戰一男子!」他以愛爾蘭詩人王爾德的詩句「我們活在陰溝裏,但仍要仰望星空」,帶領現場市民鼓勵港視員工及留守者,「我哋雖然在陰溝裏,但係我哋要仰望星空,用乜嘢仰望?就係夢想!」


浸大新聞系高級講師呂秉權昨晚在集會上怒斥「梁振英佢自己唔透明,就當全香港市民透明!」他又高呼「政總,就係要圍!」,呼籲更多市民站出來,包圍政總及立法會。


政總越夜越多人,社工楊先生曾兩次出席支持港視集會,他昨晚特意帶同太太及女兒一家總動員出席,他最擔心現時只有1歲的女兒將來要面對黑暗社會,「行會保密係令我最擔心,第時香港會變咗中國,好多嘢都唔講,貪污都冇人知,或者冇人敢講」,故他特別要上街支持港視,支持社會公義,「做父母要企出嚟,先可以畀下一代仍然有機會尋夢想」。

市民有話說【撐港視】

黃同學:「政府係要服務市民,唔係向大財團利益負責,政府偏幫大財團唔係第一次,碼頭工潮就幫李嘉誠,東北發展就幫地產商,今次發牌都係幫緊佢哋。」


柯小姐:「一籃子因素聽到火都嚟,我好驚遲吓到我追求夢想,政府以同樣理由,即係冇理由就扼殺我夢想,今次畀佢過骨,難保以後冇第二次、第三次。」


蘇同學:「我放學從鴨脷洲過嚟,今日立法會去到最後一關,咁樣都唔得,政府就會為所欲為,如果佔領政總冇用,就佔領特首辦、佔領梁振英屋企。」


IT界林先生:「大家受咗好多政府嘅氣,各個調查都顯示市民支持發牌畀港視,但政府明知都唔理,夾硬嚟,我唔信小市民諗法及唔上CY嘅『智慧』。」


劉女士:「隻手骨折唔係好痛,算行得走得,除非隻腳唔得,唔係都會嚟支持。𠵱家政府越踩越過,香港大陸化,一國一制緊,要50年不變冇可能。」


市民有話說【撐政府】

李婆婆:「我朝早喺天水圍出嚟。我唔知㗎,我跟人做,人哋走我就走。撐政府,等佢開心啲。」


不肯表露姓名的黃衣婆婆:「我係家庭團聚會成員。我嚟係支持政府,唔關電視事,唔知電視乜事,總之香港係中國嘅地方。」



没有评论:

发表评论