2014年11月29日星期六

【收市�情】�LINE�徒��「10大原因」! | 即�新� | �� | 20141128

【收市閒情】與LINE騙徒對話「10大原因」! | 即時新聞 | 財經 | 20141128

【收市閒情】與LINE騙徒對話「10大原因」!

世上騙徒何其多,手機有裝LINE嘅朋友,好多都遇過LINE「點數卡騙徒」。(騙徒冒認身份Login,然後扮成事主,向通訊錄內朋友發出訊息,呃人去便利店代買網上遊戲點數卡,然後輸入指定網上戶口。)

精明嘅你,當然(應該)唔會咁易俾人呃到。不過,由另一個角度睇,如果你識得應付,呢類騙徒嘅存在都可以變得有意義。

(圖為蘋果同事親身示範,精彩Line防騙技巧,萬勿錯過!!!!)

1:如果你冇朋友
好簡單,平時WhatsApp同LINE都冇響過,難得有人搵你,當然要把握機會!想玩得耐啲,最緊要扮到你肯去買,但又「拖字訣」,吊佢癮。

2:如果你想出貨
講到尾,騙徒都係想呃錢。如果你手上有某隻股大批蟹貨,同佢講升硬,佢覺得有得賺錢,好可能會中伏。等佢真係中「Number降」,就自然幫你出貨。

3:如果你想測試騙徒有冇人性
有人試過同騙徒講:「我啱啱好有4000蚊,係幫我媽媽儲嘅手術費…不過見同你咁熟…好啦,我俾你啦。」結果得到嘅回覆係:「咁又唔需要做到這個地步。」

4:如果你係Sale屎
作為一個專業嘅Sale屎,應該把握所有推銷嘅機會。佢Sale你時,你可以借啲意而反Sale佢,佢叫你買點數卡,你就同佢講:「你裝咗收費電視,我就幫你買。」「其實打機多對身體有影響,不如你同我買咗份保險先啦。」就算佢唔買,你咪當係訓練推銷技巧囉。

5:如果你係傳道人
同Sale屎道理一樣,叫佢落咗教會先俾佢。如果佢唔肯(多數都唔肯),都逼佢搵段經文讀一次,起碼佢接觸過聖經,話唔定佢會因為呢一句經文而受感動,咁世上就少一個騙徒,多一個教徒。

6:如果你都係正義人士
同佢講話你都係騙徒,想合作一齊去呃點數,話交換一啲肯俾錢嘅Acc資料,令佢俾Contact你。然後通知嗰啲被騙人士,斷騙徒米路。

7:如果你冇拖拍
叫佢扮你男或女朋友,講啲Sweet嘢(乙水)你開心,「你講你愛我先啦」「你講你會掛住我先啦」。難得有人(乙水)自己開心,何樂而不為?

8:如果你係黃絲警察
我唔排除警察有正義人士,但佢哋夾喺中間,又唔敢同任何人講自己其實係黃絲,左右做人難。遇到騙徒,就當佢哋係「樹窿」,講晒一直唔敢講嘅野出來。(當然你要換咗Acc名同相先)

9:如果你需要網絡打手
呢類人咁得閒,叫佢去開幾個facebook帳戶,喺你需要呃Like嘅Page度俾咗Like先啦!Like呃得一個得一個。

10:如果你係689
689都敢呃!叫佢落旺角,大叫一聲「我係蘋果記者」,拍埋片先交收!

其實唔想自己Line Acc俾人Hack,好簡單:
於「設定」入面,選取「帳戶」,再設定密碼。

當你用第二部手機登入 Line 時,就會要求輸入換機密碼,咁就會相對安全啲啦。

by千頌C@堆填區
http://fb.com/winbigwok



发自我的 iPhone

没有评论:

发表评论