2016年10月10日星期一

蘋果日報- 黃之鋒事件 - 左丁山

蘋果日報- 黃之鋒事件 - 左丁山

黃之鋒事件 - 左丁山

約三個星期前,在飯局見到泰國C,佢係資深曼谷法政大學校友,高左丁山幾班,佢開玩笑咁講:「喂,我聽到朱拉與法政兩間大學學生會邀請黃之鋒過去演講,講乜就唔知,我話不如你代表香港校友返去演講仲好啦!」左丁山立即答:「唔好亂噏,年輕學生梗係會搵黃之鋒啦,我地四十幾年前就見證過上街爭取泰國民主嘅慘況啫,而今吾老矣,無能為力矣,今日嘅學生邊會聽我地講嘢。」

與泰國C互相吹水一輪,以為冇嘢,點知呢幾日就有黃之鋒10月4日晚上9時50分去曼谷,受泰國移民局及警察在機場拘留12小時嘅新聞,聞訊不禁吃了一驚,黃之鋒一個年輕大學生啫,泰國做乜咁驚佢入境?咁啱律政司長袁國強在10月5日往泰國開會,行前答記者問,指「不相信事件涉及國與國之間施壓問題,只是個人進入泰國,泰國政府如何處理旅遊人士進入國內的問題。」袁國強此人睇嚟唔識玩政治,佢當時唔掌握情況,理應如是云云:「特區政府目前未曾掌握情況,有待向泰國查詢,我到泰國之後會親自詢問,目前香港入境處已密切注視事件發展。」咁就答咗等於冇答,唔會出錯啦。

果然,泰國軍人總理巴育將軍好快就摑咗袁國強一巴,佢對住電視鏡頭講:「有中方官員要求將他送返,是中方官員,這都是中方的事,這都是他們中國人的事。」講到咁白,大家知係乜事啦,黃之鋒隨時係桂民海在芭堤雅豪宅消失咗嘅翻版。左丁山睇電視見巴育將軍講咗幾句,語焉不詳,索性打電話搵泰國C問吓,泰國C又向曼谷朋友查詢詳細啲,聽到嘅版本係:黃之鋒未到泰國前,泰國外交部收到中國知會,講明有中國公民黃之鋒一人會到達曼谷,要泰方拒絕佢入境兼拘留黃之鋒於機場,待中方官員處理。泰國軍政府一向唔高興美國批評軍事政變,刻意拉攏中國投資,願同中國合作,黃之鋒一落機,就將佢放在一間五十平方呎嘅羈留室內。至於有冇中國官員審過佢,黃之鋒話冇,不過佢在室內見唔到室外之兩方交涉,實情幾難判斷,但好清楚嘅係,黃之鋒及其主要雨傘運動同路人(領袖搞手類)已受中國國安盯到實,東南亞國家旅行,分分鐘有一去不歸嘅危險,碰啱羅冠聰已經貴為立法會議員,下屆立法會一開波,相信就會就此事提出質詢,梁君彥做下屆立法會主席,有排頭痛。

上一則: 所謂「斯諾登風暴」 - 陶傑

下一則: 放一個離地的假期 - 林夕



I

没有评论:

发表评论