2013年1月26日星期六

蘋果日報- 內地新「奸」作 售價$880 蘋果黐樹扮年花


內地新「奸」作 售價$880 蘋果黐樹扮年花

強國新奸作 蘋果黐樹

【本報訊】年近歲晚,巿民忙於買年花辦年貨,旺角花墟不少店舖今年從內地引入紅噹噹的蘋果樹當年花出售。有主婦以880元購買一盆回家後,懷疑蘋果樹是「移果接木」的黐膠水產品,與職員聲稱是自然生長不符。有關花店負責人聲言只是憑相入貨,沒加以考究,強調無欺騙顧客之意。
記者:張珮琪 梁偉權 梁琬珊

家庭主婦李女士(圖)的女兒得知有花店出售蘋果樹,覺得作年花新奇有趣,上周六母女行經花墟一間花店,見有蘋果樹售賣,大盆1980元、細盆980元,李婦詢問職員:「係唔係黐落去㗎?會唔會買到返去甩晒㗎?可唔可以擺到過年?」她指職員回應稱:「點會黐上去呀,下面有根㗎。」李遂揀了一細盆有16個蘋果的,講價至880元成交。

■該蘋果樹賣了880元,但蘋果卻疑是黐上去的。梁瑞帆攝


塗油漆遮破口

回家後李女士拆下包裹蘋果的膠袋,果香撲鼻,「但睇睇下奇怪蘋果好貼樹身,太茂盛」。且發現樹枝有膠水及疑似啡色油漆迹,她遂剪下樹枝解構,發現蘋果椗插入樹枝內,疑有人在樹枝鑽小洞,將蘋果椗插入,灌膠水固定蘋果,然後塗上油漆遮蓋破口。


李不滿道:「買番嚟係買培植員種植嘅心血,唔係買DIY嘅手藝,本身唔值𠵱個價錢嘅?賣到咁貴!如果你話我聽𠵱個係假嘅,我有權決定買唔買;但你冇講到,當佢係原樹生出嚟,同黐落去係兩回事!


記者日前到有關花店查詢,姓鄭老闆娘表示:「我唔識種,淨係識賣,見過相靚咪入貨喺大陸運過來,成個花墟都係咁賣,我唔係呃人嘅!」她稱首次賣蘋果樹,賣了約一個月,強調之後會向客人表明:「啲蘋果可能唔係呢棵樹生嘅,啱你就買,覺唔值得嘅就唔好買喇。」她又稱不敢再入貨,日後取貨亦會小心查問。


有訂了蘋果樹來取貨的巿民表示,無考究蘋果是否原樹生出,亦不介意是後期加工,「咁細棵樹唔會有咁多蘋果,買返屋企過年當裝飾。」


香港鮮花盆栽批發商會主席賴榮春表示,蘋果樹是今年才普遍由內地引入本港當作年花出售,他不排除運輸過程中蘋果掉下,有人將之黐番上去。

■剪開樹枝,可見裏面鑽洞插入蘋果椗。

■樹枝插着蘋果椗,周圍似有膠水迹。

上一則: 倡換柴油車被轟無用 使百億冤枉錢難救市區空氣

下一則: 免費食堂關門 熱心市民接棒義助 露宿者續享單吊飯

没有评论:

发表评论