2013年4月24日星期三

蘋果日報- 馬拉松驚魂 - 左丁山

馬拉松驚魂 - 左丁山
四月十五日晚,參加吳嵩50歲壽宴,七時到達,已見有不少朋友在場,見到練馬師阿Me,佢隔籬係陳師傅,又有王晶,問大導演:「下一部新戲講乜呀?」王大導話:「賭城風雲」,咦,應景噃,有賭城就必有賭神,唔通又搵發哥擔大旗?王大導只係話:「搵大明星啦!」王晶每年都搵陳師傅批一批,左丁山雖與陳師傅唔多熟,亦大膽開口問一問:「師傅,今年流年點呀?」陳師傅答得好短:「唔好去美國旅行,尤其是東岸。」左丁山於是對阿Me講:「聽到未呀,暑假唔好去美國東岸旅行呀。」

次早凌晨起身,開着iPhone睇新聞,大吃一驚,波士頓馬拉松大賽發生爆炸,二人死亡(後證實三人死),多人受傷。點解大驚?一來在體育盛事放炸彈,必屬恐怖行為,911襲擊紐約(飛機由波士頓起飛),415襲擊波士頓,好得人驚啫。二來八個鐘頭前先至聽到陳師傅警告,唔好去美國東岸,真係咁邪?

一知道波士頓馬拉松,就想起恒生銀行張樹槐,佢有冇去咗波士頓參賽呀?點樣搵到佢呀?但跟住睇新聞,有好多新消息,睇睇吓已要返工,一開工有好多事要兼顧,都唔記得咗打電話搵張樹槐,到咗黃昏時分,收到張樹槐電郵:「各方好友知道我喜歡到不同地方參加馬拉松比賽(至今已完成五大洲40個比賽),故紛紛擔心我是參加今屆波士頓馬拉的一份子,今早7時開始不斷收到電郵或來電問候(當中包括來自政、商和體育界的好友,甚至遠在加拿大的朋友),實在令我很感動,深感友情可貴,亦感謝大家關心。」

咁就放心啦。隔咗兩日,在陸羽飲茶,問公子L:「你有兩位波士頓大學師妹,來自中國大陸,一死一傷噃,假如你仍在波大讀書,會唔會同香港同學去睇馬拉松?」公子L感嘆話:「馬拉松係波士頓一年一度盛事,金融區嘅公司因封路,大都放假一天,我有親戚在金融區工作,佢打電話返嚟報平安,驚呼好險,好險,馬拉松賽終點在中心商業區,類似中環遮打道,中午時分街上如車水馬龍,如果唔係放假,我嘅親戚好可能身在其中。有BU師妹死傷,實在難過,希望盡快捉到兇徒。」果然好快,原籍車臣兩兄弟放炸彈,一死一落網,有咗智能電話後,在公眾地方犯罪,插翼難飛。


发自我的 iPad

没有评论:

发表评论