2013年11月15日星期五

�果日�- �面促梁振英�民意 勇猛女神�弱���



當面促梁振英聽民意 勇猛女神為弱勢發聲

【記者呂麗嬋報道】因一句「跟番民意施政」,21歲的中大女生鄧敏琳一夜間成為新聞人物贏盡掌聲,高登巴打絲打封她做勇猛女神,學者蔡子強說對她肅然起敬,她倒很冷靜,「我唔係特別勇敢,只因太多人唔鍾意呢個政府。」沒有被「光環」沖昏頭腦,肩上背着「Speak Up Voice Out」小布袋的她,坐言起行,在昏擾的世代不平則鳴,她說好應該。



■鄧敏琳與同學創辦「豐剩」回收剩食,分發給有需要的人。

一年全職「拯救剩食」
鄧敏琳以香港青年服務大獎得獎者身份「進言」,迴響巨大,「遊行集會,乜都做晒,呢個政府仍然無動於衷,撞正我有呢個機會,喺當權者面前講咗幾句心聲,冇回應都叫聽咗,自然引起共鳴,換轉幾個月之前,可能冇人在意。」


生於小康之家,父親在內地做生意,媽媽是家庭主婦,三姐妹之中排行第二,在中大讀新聞系三年級的敏琳,直言由反國教到電視發牌集會,都只跟在人後,「我肯定唔係乜社運領袖,只係同好多人一樣,迫不得已走出嚟,有邊個想日日上街?」


「競逐呢個服務大獎,面試時評審問我:你愛唔愛呢個地方?我問自己:係愛港力、愛港之聲那種愛嗎?愛一個人,已經好難宣之於口,何況愛一個地方?但我覺得,我哋每個人或多或少,都喜歡呢個地方,政總集會、遊行,回收食物分發畀有需嘅人,都係我哋喜歡呢個地方嘅表現。」


去年6月,她與幾個同學創辦「豐剩」,在網上召集義工,發起到超市和婚宴回收剩食,然而分發給有需要的人,「香港人好鍾意英雄,希望有人可以為佢哋發聲,但其實每個人,都可以做多少少。」


即將到墨西哥交流半年的敏琳志願是當記者,但她計劃明年畢業後用一年時間全職做豐剩的工作,希望將「拯救剩食」風氣發揚光大,「參加比賽,某程度都係希望勝出,可以攞到兩萬蚊獎金,呢個獎,話就話個人名義攞,但其實係成個組織得獎,會全數用以支持組織營運」。


■中大女生鄧敏琳日前領獎時,當面促梁振英聽民意施政。


没有评论:

发表评论