2013年12月29日星期日

忽然1周 - 961 - ENTERTAINMENT 古天樂出題:咩馬係黑色?

 

IQ考考笑

古天樂出題:咩馬係黑色?

(猜一名人)
媽咪姐睇完《掃毒》,覺得古仔真係好正,簡直演活咗一個卧底探員,拍住家輝同青雲兩大影帝一啲都唔失威,希望有機會問鼎獎項啦!
今期一於唔執輸,食住個勢,搵嚟古仔出條好簡單嘅題益吓大家。其實佢都可以好 funny㗎噃!

  • IQ考考笑-古天樂出題:咩馬係黑色?

王菀之唔知講乜好!
真係物以類聚, Ivana同軒仔呢 pair過氣緋聞情侶兼老死果然心有靈犀,原來大家都係 IQ高手。「可唔可以出啲問題真係考到我呢?」

張敬軒乜唔係啡色嘅咩?
近排忙緊綵排巡迴演唱會嘅軒仔,聽到有得估 IQ題,即刻靈光一閃,唔使一秒就估到,快過打針。「不過乜唔係啡色嘅咩?是但啦!你話黑色就黑色。」

盧海鵬會唔會係草泥馬?
鵬哥人老心精,你睇佢啲金句就知啦!佢一嚟就表現淡定有錢剩:「一定係草泥馬……小馬哥……喂!唔好蝦老人家喎!」邊敢蝦你呀鵬哥,陣間你同媽咪姐「試咪」咪弊?

蔚雨芯呢隻馬好出名?!
有份拍《金雞 SSS》嘅 Rainky一啲都唔蠢,輕輕攞過 tips,唔使幾秒就答中。「呢隻馬太出名,唔可以唔識。」

詩雅斑馬唔係黑色?
年輕人心思縝密,詩雅攞完 tips之後好快就估到,仲猛話:「我可唔可以考番古仔呀?」好,下次先!

答案:

奧巴馬

忽然1周 - 961 - ENTERTAINMENT 古天樂出題:咩馬係黑色?

没有评论:

发表评论