2014年6月25日星期三

�果日�- 屈投票者「�普�目�一致」 梁振英�劫74�人�求

蘋果日報- 屈投票者「對普選目標一致」 梁振英騎劫74萬人訴求
屈投票者「對普選目標一致」 梁振英騎劫74萬人訴求

近74萬人投票創出奇蹟,但特首梁振英竟厚顏騎劫民意,單方面聲稱,大部份投票的市民是與他自己、中央、特區政府的願望一致,希望落實2017年普選。佔中發起人陳健民批評梁振英施展語言偽術,強調市民是要求符合國際標準的普選,「睇唔到市民係同佢目標一致」。立法會議員李卓人斥梁振英「先扭曲,後騎劫」逾70萬人的民意。
記者:林俊謙 姚國雄 麥志榮 余錦洪


■昨被問到全民投票是違反哪條法律,梁振英說是無法律基礎,並非會有刑事責任。馬泉崇攝

梁振英昨出席行會前一改慣例,先向傳媒發言,提及《環球時報》前日標題為「香港非法公投人再多,也沒13億人多」的社評,稱「唔同意」有關文章,指任何人都不應將港人同中國人民對立起來。


梁振英更將逾70萬人投票的民意騎劫:「無論人數有幾多,公佈嘅人數裏面有幾多水份,我相信大多數參與嘅市民都表達咗,希望喺2017年落實特首普選嘅願望同訴求」,指該願望「同中央政府、同我本人、同特區政府係一致」。他稱大部份參加佔中投票的市民,均不會贊成佔領與癱瘓中環。

稱《基本法》沒寫「國際標準」
梁振英稱,《基本法》沒有出現「國際標準」四個字。《基本法》規定與國際標準不同,例如在香港,只要是香港居民,即使非中國公民便可投票,即外國人在香港選舉中享投票權,外國卻一定要求是本國公民才能投票,反映香港選舉是按香港實際情況和《基本法》而非國際標準。


梁又舉另一例指,特區政府可通過自己的法律,不實行全部的全國性法律;外國市政府只有通過自己市政府的簡單通則,需實施全國性法律,「呢啲權力嚟自邊度?就係中央人民政府額外授權,故此中央人民政府喺《基本法》下,係有權任命特首,外邊嘅選舉就唔需要佢嘅國家首長或元首去任命特首,呢個亦說明特首權力同選舉,冇一個國際標準」。他聲稱這些安排較國際標準「更寬鬆」。


港澳辦曾指全民投票是非法,梁被問到違反哪條法律,梁說:「用香港語言嚟講,即係冇法律基礎咁解,並唔係話做呢件事,係會有乜刑事責任。」


工黨立法會議員李卓人批評:「佢係先扭曲,然後騎劫70幾萬人嘅民意,今次三個方案都係有公民提名,市民都企出嚟投票,明顯係追求真普選。但中央、政府係想搞篩選,唔想畀真普選畀香港。梁振英想夾硬話我哋同佢食同一種菜,但係佢嗰碟係假髮菜。我哋係想要真髮菜。」


被嘲諷「君臨天下的自大狂」
佔中發起人陳健民也不認同投票的市民與政府目標一致,因為市民是要求特首普選方案符合國際標準、沒有篩選,「我哋至今未聽過政府喺呢方面有任何承諾。佢(梁振英)話同我哋目標一致,我睇唔到係咁。除非政府承諾佢唔會搞全票制去破壞真普選,否則我哋唔使相信佢嘅言論」。


公民黨梁家傑指,「君臨天下的自大狂」梁振英不同意《環時》把香港人和中國人民對立,只是出口術企圖為下周的7.1遊行人數降溫和減少民間公投的人數,諷刺是梁振英長期在香港搞分化,令社會各階層對立。

【一人一片一起撐良知覺醒】


要達至全民投票,需要大家口耳相傳。作為香港的一份子,我們不要認命,更要喚醒他人!


誠邀大家以15秒短片說出你的心聲,呼籲身邊人投票,見證良知覺醒!





上載短片:


●進入「我撐公投」網頁


http://622popvote.appledaily.com/



没有评论:

发表评论