2015年2月27日星期五

�果日�- 是�是�? - 李碧�

蘋果日報- 是緣是債? - 李碧華

是緣是債? - 李碧華

我們在茶餐廳聽得兩個阿伯對話,愈聽愈肉緊。阿伯一把年紀,但仔女不生性,啃老又棄老。新正頭他倆同病相憐。


甲:「年初一二梗唔會拜年,初七先至嚟……」


乙:「我個仔年頭到年尾一時話着草返大陸,一時又匿晌新界──佢係出咗事嘞,先識得搵我,搵親就要錢!」


甲:「咁樣唔搵好過搵啦。」


乙:「要出事至見到面,掛住都冇用,有時都望佢唔掂,返歸求吓我,記得自己有個老豆。」


甲:「唉老豆咪又係㩒機。」


乙:「你個仔識得拜年咪好囉──」


甲:「佢同佢老婆嚟仲買咗包生果。佢話,老母死咗咁耐我又一支公,不如張屋契寫埋佢兩個名,佢又話,會搵個大家信得過嘅律師做見證,保證會孝順我順我意。」


──好想上前提醒老人家:千萬不要加名!千萬不要相信懷有目的才回家探父的衰仔!在這個價值觀扭曲而一間屋無比珍貴的年代,任何人為了謀奪無所不用其極,幾許老人中計得看兒女臉色痛苦度日,甚至換來被驅逐厄運,而為錢為樓弒親的碎屍案,正上港聞版。


我們終於沒有。因為父子血濃於水,是緣是債?旁人難以置喙。



HH

没有评论:

发表评论