2016年12月12日星期一

蘋果日報- 驚人黑天鵝 - 左丁山

蘋果日報- 驚人黑天鵝 - 左丁山

驚人黑天鵝 - 左丁山

梁振英在12月9日星期五下午三時三十分見傳媒,事先大家都以為他會正式宣佈參選2017年行政長官,誰知爆出一千倍大冷門,梁振英其實係宣佈不再尋求連任,不會參選。

左丁山成日講,2016年怪事特別多,黑天鵝不斷出現,英國脫歐,美國特朗普當選總統,已令人目瞪口呆,本港梁振英在毫無徵兆之下,突然講一聲「因家庭理由」,不會連任,更係年尾最令人震驚嘅消息。早幾日,梁營人馬不斷宣傳衝紅燈犯法,衝紅燈者沒好報,想唔到今次真真正正見紅燈,見紅牌出場嘅竟然就係梁振英,玄學大師話肖馬(午年出生)之人在2017雞年有吉星(天德、福星、祿勳)拱照,運程勝於兔人(犯太歲,無吉星),即梁振英可大勝曾俊華,假如兩人都競選特首嘅話!

現在如何解釋呢?左丁山急急搵另一位師傅問一問,佢話玄學大師依書直說,乙酉雞年肖馬好過肖兔(卯年出生),一啲都冇錯,但如果講番2016猴年丙申年,肖馬之人冇運行,命宮吉星全無,災星就有四粒(天狗、吊客、災煞、陽刃),反而猴年兔人就有紫微(最高統帥)龍德兩大吉星扶持,逢凶化吉,完勝馬人。現在係農曆十一月庚子月啫,雞年要到2017年2月4日立春後才光臨大地。可能就在猴年子月,子午相沖之時,梁振英剛好冇運行呢。

一位電器零售批發界選委五年前請吃春茗之時,已同左丁山講,梁振英有官運,好過唐英年,好可能當特首,但當選後,會用盡元神,累及香港。現在諗番呢位選委真係靈過鬼,假如明年佢又請吃春茗,一定要霸位坐在佢旁邊。

講番正經分析,全城無人相信梁振英嘅「家庭理由」,雖則蘋果日報影到佢到威爾斯親王醫院探女(聽聞十月已經入院),梁齊昕不知患了甚麼病,最有可能嘅就係中央決策決定放棄佢(成報早有料到?),於是梁振英思前想後,不敢再次衝紅燈,知難而退。本欄之前講過林鄭係Plan B,CY有乜依郁,就由佢頂上,現在大有可能啦,葉劉會在12月15日宣佈參選(曾鈺成如是說),唔通林鄭會眼光光睇住葉劉嘻嘻笑?吾不信也。曾俊華又如何呢?可以講,黃金機會到了,不妨立即宣佈參選,主動出擊,以免輸在慢閘。最失望嘅一定係擁梁派,明年七月會有好多人打回原形,而一直擁佢嘅大富豪、擁梁派,又不知如何轉軚咯!

上一則: 政治正確Quota - 陶傑

下一則: 大罪人 - 林夕



Z88

没有评论:

发表评论