2017年4月9日星期日

逾200億掃珍藏
大劉遇一生最愛 | 2017-04-09 | | 蘋果日報

逾200億掃珍藏<br/>大劉遇一生最愛 | 2017-04-09 | | 蘋果日報

逾200億掃珍藏 大劉遇一生最愛

【劉鑾雄講大劉】
【連載系列之十一 買心頭好】
劉鑾雄(大劉)在藝術界被評為全球十大收藏家之一,愛收藏藝術品、古董、珠寶及紅酒。他早於70年已活躍藝術買賣,日前受訪時透露當年導他成迷竟是一名髮型師:「佢以前喺大陸,未落嚟香港前係讀藝術品,見到我買好多架跑車。我試過使錢好癲,一個禮拜買五架法拉利。髮型師同我講,佢覺得好嘥,跑車會折舊,又要買保險,又要維修,叫我不如收藏藝術品、古董。」


甘比蹺實大劉,欣賞他一生中最愛的名畫《Everything must go》。


大劉的辦公室內擺放反映其人生哲理的對聯。


大劉06年以1.35億元買入Andy Warhol名作《毛澤東》,震撼拍賣場。

反映人生哲理

歷年來,大劉已斥資超過200億買珠寶、名畫等心頭好,專攻拍賣會重點精品,不過當初亦經歷過被騙和托高價。收藏品中,有一些因切合他的人生哲理而購入,如在他華置的辦公室中,擺了一對「是非只在時勢,公道不在人心」的對聯,大劉表示:「根本冇公道,你勢強,人哋話你啱;你勢弱,明明你啱嘅,就話你唔啱!」

「好似相逢恨晚」

另一幅掛在牆壁、出自已故美國畫家Jean-Michel Basquiat、題為《Everything must go》的畫作更是大劉口中的「一生中至愛」,因與他第一間上市公司愛美高的英文名Evergo類同,大劉說:「廿幾年前,當時畫家未成名未死,買嗰時因為呢句說話『Everything must go』,純粹咁橋好似我叫人畫咁。最鍾意唔係佢價值,係佢嘅意義,嗰時見到佢好似相逢恨晚咁,好似見到個靚女,唔搵佢做女朋友唔得。買嗰時25萬美金,𠵱家我諗5,000萬美金。」
另外,大劉的紅酒收藏量驚人,但他不視作投資,並透露年輕時因愛開派對而狂買,至少花費10億以上。如果未飲用,估計已值60、70億。
採訪:陳月媚
攝影:陳俊強

【Timeline】手機用戶請按此,瀏覽「傳奇狙擊手劉鑾雄 」: http://bit.ly/LAU-timeline

【話你知】同大劉有關係嘅名人、美女有幾多? 即睇「大劉人物關係圖 」: http://bit.ly/JosephLau



I

没有评论:

发表评论