2011年7月6日星期三

壹週刊 - 1113 - 探熱針 大肚楊思琦送綠帽 9年 情敵寸豪仔:我中彩,唔係你!

 

探熱針

大肚楊思琦送綠帽 9年 情敵寸豪仔:我中彩,唔係你!

2011年07月07日

今年五月中傳過婚訊的楊思琦與李泳豪,九年情忽然甩尾轉向,上週,女方單獨公開宣布分手,背後原因是她瞞住全世界玩劈腿,與舊同學 Andy翻撻多年,近日更意外懷了 Andy種,焗住二揀一,與搵錢能力長期較她弱的泳豪斬纜。
搶人女友,兼夾搞大楊思琦個肚的第三者 Andy,不單無「見好就收」,還得寸進尺,以挑釁短訊向輸家泳豪宣示勝利,又自爆與楊思琦秘密交往十一年,令泳豪慘戴綠帽九年之久。幾乎飲到新抱茶的李家鼎,對 Andy的攞彩挑釁,再在微博暗寸泳豪扭曲真相,扮受害人搏同情,忍無可忍說:「搶人女友仲講埋呢 啲無天理說話,佢夠膽就三個人企出嚟講清楚!」

慳妹變大話妹

表面上楊思琦對拍拖九年的李泳豪一往情深,即使外界將二人定位為「女尊男卑」,仍然對男友不離不棄。誰想到原來裡外不一,她與從商的舊同學情人 Andy Ng一直暗度陳倉,劈腿多年。交足戲,楊思琦今年五月中仍十指緊扣為見得光的男友李泳豪慶祝生日,又任由男友公開宣布年底結婚,令外界及李家均相信這段九年情開花結果。
上週,楊思琦忽然單方面宣布分手,為掩飾自己劈腿罪行,思琦慳妹變大話妹,訛稱分手一事與泳豪早有共識,亦知會雙方家長。女方斬纜,李家上下包括局中人泳豪,都是分手消息被公開後才知自己被狠飛。紙包不住火,思琦火速被踢爆飛正印男友原因,是她懷有第三者 Andy的 BB。
承受同居九年的枕邊人偷食,兼夾 BB爸爸不是我,已經夠傷的李泳豪情緒全面失控,提到分手就喊,最攞命是情敵 Andy咬住唔放,發出數個微博私信大講風涼話,向輸家泳豪宣示勝利,立壞心腸。
本週二早上, Andy又在微博發功,暗寸泳豪扮受害者博同情及扭曲真相;不過此留言一出,五分鐘又被刪走。
「呢段時間,豪仔已經好 hurt,情緒好低落,點知個 Andy仲要 send埋呢 啲囂張說話挑釁豪仔,搞到佢好嬲情緒好唔穩定,真係好過分。之前思琦宣布分手, 嗰個 Andy已經即刻 喺微博耀武揚威咁話:『這個月是值得紀念的月份,十一年的戀情終於有了結果,我會盡最大努力,照顧和愛護她。我相信一定能讓她幸福,這個誓言將會是永遠。』不過唔知係咪分手件事越鬧越大,形象插水 嘅思琦可能叫 Andy唔好咁寸,宣示勝利 嘅留言出咗幾分鐘,就被刪除。」李泳豪好友說。

放大圖片

真係笠到應!(設計對白)

真係笠到應!(設計對白)

放大圖片

據知思琦的媽咪一向嫌棄泳豪搵錢唔夠多,故多次勸愛女思琦趁後生搵過第二個,如今她的心願已達成。(《忽然 1周》圖片)

據知思琦的媽咪一向嫌棄泳豪搵錢唔夠多,故多次勸愛女思琦趁後生搵過第二個,如今她的心願已達成。(《忽然 1周》圖片)

今年五月泳豪生日當天,思琦仍以女朋友身份與他及好友們打邊爐慶祝,並送上蛋糕,絲毫沒有分手前的先兆。

放大圖片

放大圖片

放大圖片

挑釁私信<br/>有指 Andy以私信向輸家泳豪贈興,說話夭心夭肺。

挑釁私信
有指 Andy以私信向輸家泳豪贈興,說話夭心夭肺。

放大圖片

去年的十二月,楊思琦曾被拍下帶陌生男子與父母在酒樓晚飯,如同見父母一樣,估計對方就是 Andy Ng。

去年的十二月,楊思琦曾被拍下帶陌生男子與父母在酒樓晚飯,如同見父母一樣,估計對方就是 Andy Ng。

○八京奧復合

講心唔講金原來只是煙幕,表面簡單的楊思琦,其實早已背住李泳豪搵後着。據知, Andy是思琦在教育學院的普通話班同學,○○年,二人拍拖半年分手, Andy北上從商,思琦則參選港姐入娛圈,並跟李泳豪拍拖。有指她與 Andy一直藕斷絲連,二人背住另一半斷斷續續有來往,○八年,思琦到北京採訪奧運,跟 Andy正式復合。
Andy在他勝利的微博留言中,坦白承認十一年情終開花結果,劈腿保密功夫做到足的楊思琦,令李泳豪戴足九年綠帽,懵然不知。就算決定分手,思琦仍用情深短訊「我仍然愛你,仍想念你!」「就算離開,我仍永遠愛你!」 氹住對方,以免劈腿罪行越踢越爆。
「思琦呢兩年每逢大時大節,就同屋企人返內地玩,一係就話要登台,試過一去就成個月,至少兩個星期。唔知係豪仔太信佢,還是唔想面對,總之女朋友話係做 嘢,佢選擇信晒,依家水落石出啦,原來佢成日返內地陪 Andy。今年二月,思琦買清水灣半島,表面係方便返電視城,所以搬返去同屋企人住,查實係方便 Andy每個月返香港見面。思琦都好醒,每次北上陪完 Andy,佢一定抽番時間去豪仔屋企 瞓,所以豪仔唔會察覺佢出軌。」知情者說。
有關第三者 Andy發挑釁短訊,李泳豪不願接受訪問,由哥哥泳漢接聽,「我唔想對呢 啲人作出任何回應,費事有失我 哋身份。
「細佬自己好傷心,但仲擔心番女友大肚,怕佢承受唔到輿論壓力,我同細佬講:你少擔心,個女人硬淨過你就真!」

放大圖片

思琦與泳豪相戀時,外界並不看好,更指男方食軟飯。但原來女方寄居在施明九龍塘寓所時,無論屋租、水電,一個崩都無出。身為港姐冠軍的她,多次被拍下與豪仔食茶餐廳撐枱腳。

思琦與泳豪相戀時,外界並不看好,更指男方食軟飯。但原來女方寄居在施明九龍塘寓所時,無論屋租、水電,一個崩都無出。身為港姐冠軍的她,多次被拍下與豪仔食茶餐廳撐 枱腳。

放大圖片

泳豪失戀,媽咪施明激動到暈咗幾次,而哥哥泳漢亦擔心情緒極度低落的弟弟,經常陪伴安慰。(《蘋果日報》圖片)

泳豪失戀,媽咪施明激動到暈咗幾次,而哥哥泳漢亦擔心情緒極度低落的弟弟,經常陪伴安慰。(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

思琦在六月廿四日曾在微博轉載一段有關分手的說話,似為廿八日單方面宣布分手埋下伏線。

思琦在六月廿四日曾在微博轉載一段有關分手的說話,似為廿八日單方面宣布分手埋下伏線。

放大圖片

在思琦單方面宣布分手當天, Andy即在微博發表勝利宣言,不過很快便刪除。雖然如此,但有粉紛已將他的留言轉載。

在思琦單方面宣布分手當天, Andy即在微博發表勝利宣言,不過很快便刪除。雖然如此,但有粉紛已將他的留言轉載。

李家鼎反寸 Andy

放大圖片

李家鼎在思琦狠撇泳豪後,怕愛兒情緒受困,故連日來充當柴可夫,駕車接送失戀的泳豪。

李家鼎在思琦狠撇泳豪後,怕愛兒情緒受困,故連日來充當柴可夫,駕車接送失戀的泳豪。

曾揚言當楊思琦係半個女的李家鼎,上週從記者口中得知她狠撇泳豪後,一度嬲爆:「佢黐線 o架!仲 plan緊結婚,死人都有先兆啦!」事隔一週,鼎爺得悉第三者玩嘢挑釁被飛的泳豪,更加忍唔住出聲鬧爆 Andy。
壹: Andy係咪以短訊挑釁泳豪?
李:我知呀!負面睇法就係玩 嘢,但正面睇咪當佢扮有風度囉!
壹:佢仲 喺微博寸泳豪扮受害人搏同情!
李:(開始有火)全世界都知係佢搶人女友,佢仲講埋呢 啲無天理 嘅說話,扭曲真相?佢夠膽就三個人企出 嚟講清楚。
壹:你對楊思琦有咩評價?
李:若一切傳聞係屬實,我只可以講乜佢原來係咁 o架!我個仔戇居 咗咁多年?其實到依家我都有好多問號,明明四個月前阿仔同我講計劃年底結婚,當時思琦仲 喺旁邊聽住,佢仲話擺酒嘅話,佢屋企要擺四、五十圍。點知突然話分手,或者背後有人 push佢咁做。
壹:你指 嘅係咪思琦媽咪,傳聞對方一直嫌泳豪收入少!
李:我唔知,唔想講人 哋!

狂供樓

放大圖片

清水灣半島<br/>楊思琦現時孭住三層樓供,經濟壓力下,難怪她選擇有米 Andy棄泳豪。

清水灣半島
楊思琦現時孭住三層樓供,經濟壓力下,難怪她選擇有米 Andy棄泳豪。

清水灣半島中層單位
買入: 651.8萬( 10年)
現市值約: 840萬
麗港城低層單位
買入: 263萬( 07年)
現市值約: 392萬
泓景臺高層單位
買入: 393.3萬( 06年)
現市值約: 615萬

壹週刊 - 1113 - 探熱針 大肚楊思琦送綠帽 9年 情敵寸豪仔:我中彩,唔係你!

没有评论:

发表评论