2012年11月17日星期六

蘋果日報- 食字部:名廚嗒火腿 頂住條脷


食字部:名廚嗒火腿 頂住條脷

西班牙黑毛豬火腿 脷頂上顎嗒真味

氣溫跌過20℃,終於有番冬天感覺,今日大條道理食「高熱」食物!傍晚老死帶我落老蘭,以為好激進先酒後食,點知原來為追星;西班牙名廚David Izquierdo坐鎮新開Boqueria,以西班牙「小農場」黑毛豬火腿及地道Tapas作勾魂:「六成肥、四成瘦最惹味!」一食我返唔到轉頭,心中急念酒肉穿腸過,減肥等我轉個頭!
記者:朱崇德 攝影:潘志恒 模特兒:Anladia、Laying@GME

先酒後食 巴塞市場
Boqueria其實是以巴塞隆拿中央食品市場為名,同名原店其實嚟自美國紐約,更曾被《紐約時報》評為二星級餐廳!香港插旗新店,基本將老店設計全搬過來;入店一望,是一列列的深色原木枱,配襯高高的黑鐵框架凳,座墊及包廂卡座,都是以土地色系真皮作包裹;淺木紋牆身,再飾以七十、八十年代古雅「摩爾瓷磚」,感覺簡單歐陸Design,有點暖暖的人味,高格調得嚟又唔會太浮誇。


舖前酒吧、舖後餐食;到來先淺酌一杯,齊人入座,係很好的西方飲食傳統,好過港式成排凳等位的感覺太多了!過了吧枱看着掛起的原隻西班牙火腿,是今餐的主角;想不到喺火腿嘅埋刀位,已遇上David Izquierdo,雖然佢曾獲The Miele Guide選為2012 年亞洲區二十位最佳廚師之一;笑話、表情多多,係我對佢最中肯評論,英文訪問、夾雜地道廣東話對答:「我係首批來港的西班牙廚師!」我開始覺得佢係半個香港人!



■食材方面,好多都取自西班牙。

■摩爾瓷磚,令人有種摩登古典的感覺。

■留意呢個沙律吧位,正對開放式廚房就係切火腿位。

■整體設計好簡潔,枱椅、樓底特高,好有空間感。

Jamon Iberico 三片飽和點
今次到嚟,鎖定目標係西班牙黑毛豬火腿──Jamon Iberico,收到風來貨價都要上九千餘元一隻,不過看David下刀隨意,小塊薄切,入口如布絮般輕軟,就知無嚟錯地方!問正宗西班牙人食法,佢建議每片火腿應該如人的上顎位大小,入口時要平鋪舌面,再頂向上顎,讓全條脷面感受着火腿美味!


老實!起初我是用香港人最傳統嘅牛牡丹食法,原本已經覺得好惹味;但當轉了西班牙人食法,黑毛豬獨有嗰股野性肉香,真係有種完全籠罩整個口腔感覺,此刻係有種一吞而後快衝動,但理智話俾我知,再停留一刻,口腔感受那股橡果豬味會更強烈!「豬隻是特選小農莊出品!大農莊大量生產,品質難受控。」David解釋。我明!這個可套入農場雞與走地雞之別:「如果想味道再好啲,可以試六成是肥肉的!」這個絕對是毒品!火腿味道會馬上提升一倍不止!明明看着是同一位置所切,但好認真同你講,完全是另一回事;看到這裏你一定問我油膩嗎?不!因為是薄切的,而且油香是慢慢從脷面溶出來,我覺得唔會多油過食一件三文魚腩囉!所以我絕對唔會感到慚愧!


講多個小貼士,由於火腿是原隻放在餐廳切的,如果見到切大髀上部薄肉位,這時風味較一般,但當看見切大髀內側或下部大肉位,此時油份較好,味道較濃,須知價錢都係均一價$188一客;至於味道有幾濃,我大膽講句三、四片是我的極限,此時口腔已是濃濃的火腿香氣,我曾用最強的清潔劑──氣酒及可樂清洗,但要洗脫火腿氣息,已經係三數個鐘後之事,所以呼朋喚友來,係一件較聰明做法!

■Jamon Iberico(36 Months) $188

Tapas小碟試風味
西班牙的Tapas,原意係飲酒時的小食,所以做得特別小巧精緻,如果人少少嚟,唔想一下子食飽,佢可以令你盡情品味西班牙風情。

■David Izquierdo推介

Pimientos de Padron $48 呢道菜好簡單,係David地道家鄉菜,亦係佢媽媽最常整畀佢一道菜,簡單理解係灑鹽粒、烤辣椒;不過此椒只在西班牙Padron特產,平時入口是甜甜的,不過非常突然地會來一隻辣得噴火,吃它有如食《哈利波特》書中的怪味糖。

Gambas al Ajillo $108 西班牙海蝦,以橄欖油及蒜頭作油浸方式慢煮,蝦身爽嫩,但鑊底微焦,蝦香滲油內,再以硬麪包吸吮其鮮味,絕對是吃得飽、吃得爽的一道菜。

Bombas de Ia Barceloneta $88 特巨的薯蛋球,內裏包裹着嫩滑的澳洲和牛,免治肉是集合了肩、臂及背三個部位,肥瘦口感適中,最重要係肉汁一滴不漏封死球中,配以奶及橄欖油做的白色Alioli及番茄、辣椒及香料做成的紅汁,口感豐富惹味。

Albondigas $88 我知我係食肉獸!再來一個Meat Ball,不過今次係以羊奶芝士及羊肉所搓成!鮮香風味已經無嘢講,更正係佢個汁醬,以兩日時間,將番茄、洋葱、蒜頭慢煮而成為汁料,味道濃得化不開。

Boqueria(2321 8681
地址:中環雲咸街33號LKF Tower七樓

上一則: 生肖 - 楊志紅

下一則: 遊搜好行:煙雨見楓情

没有评论:

发表评论