2013年1月29日星期二

蘋果日報- 爽報左傾? - 左丁山

爽報左傾? - 左丁山
劉夢熊突然向梁振英、張震遠擲「炸彈」,公開指責佢地講大話,梁振英根本冇搵過「專家」視察山頂梁宅之僭建。現在講清楚啦,梁粉內鬨,唔係劉夢熊講大話就係張震遠講大話、梁振英一派胡言!劉夢熊講大話猶自可,佢根本冇乜社會地位,有識之士根本當佢笑話一場,只係梁營當初視之為重要爛打棋子啫。張梁講大話就大件事,按西方標準(對唔住,成日講西方標準),政治人物講大話,係冇法子再擔任公職嘅,即係玩完咁解。今次立法會內嘅反梁倒梁派有劉夢熊送上火箭炮,唔發動總攻擊就係膽小鬼。


在有缺失嘅選舉制度下,選出梁振英領導香港,十分氣人,當務之急是民主派盡力爭取2017年特首普選係真普選,不是鳥籠裏的普選,讓候選人只係梁振英對曾鈺成,其他人士只能袖手旁觀,頂多放棄投票。劉夢熊在《陽光時務週刊》之言,十足係粵語殘片內之怨婦罵佬,條佬媾女時,向怨婦開出甚多空頭支票,但得手後,全部支票彈票,不得兌現,於是怨婦一哭二罵三上吊,威脅不成之餘,索性扯爛塊面,向記者爆料,係要唱衰條佬,公眾睇戲之餘,對兩人都不應全部相信。


講番轉頭,香港現有一股向左轉,搞社會主義,樣樣搵政府派糧派錢嘅風氣,亦助長咗梁振英呢類人物之興起,梁振英成功為自己推出一個「適度有為」,夠膽話市場失敗(market failure)政府要干預,政府興建大量公屋嘅形象,以凸顯唐英年仍然係「積極不干預」嘅自由派、地產派、迷信市場派,於是在年青大學生中全面性壓倒唐英年(啲天真學生現在大概會呻笨),而大部份報紙記者筆下同時為梁振英捧場㖭。劉夢熊在周刊訪問中講到自己扭轉梁振英民望低迷嘅形勢,沾沾自喜,佢其實應該多謝香港當時有咁多simple and naive嘅學生、記者與老人,相信梁振英有能力嗰一套說辭。


肥仔K傳來短訊叫左丁山睇爽報(一月二十四日星期四第19頁爽通識版),指有這樣的通識老師,香港學生焉會不向左轉,變成左派思維信徒。呢位通識老師葉一知,以幾十年來左派批判跨國企業嘅內向(inward looking)思維,批判跨國企業剝削發展中國家兼令發達國家失業,學生信以為真,就走上街頭反霸反殖反資本主義。其實爽報可能係向左轉,否則嘅話,爽通識應該在刊出葉一知觀點之時,亦應請李兆富講一講,讓學生睇到兩派觀點。

--------------------

夢熊要和振英單挑玩測謊,實在找死。難道夢熊不知道CY語言偽術大師的功力?你以為機械能和他的「方方面面我沒有說我不被感動」的講話技周旋嗎?


我們都知道,是否謊話,並非事情有沒有發生,而是你如何定義事情。


譬如為甚麼克林頓當年會逃過測謊機的測試,否認自己和實習生萊溫斯基有性關係?因為在克林頓的認知,「性關係」只是包括實際以性器官進入的性行為模式,卻不包括「口交」。抱着這種認知,克林頓簡直可以說是信心滿滿的向測謊機義正辭嚴的說「我沒有和她有性關係。」


男人其實都掌握這種改變定義的說謊技巧。譬如女人問:你愛我嗎?男人答:愛,非常愛。但男人「愛」的定義,卻可能是「出去玩但識返屋企唔會同老婆離婚,此為之愛。」更差的可以是「出去玩但做足安全措施也是愛」。


岩士唐明明服了禁藥,但如果你問他有無作弊,他卻認為,作弊是以不公平方法佔得對手便宜,但服禁藥只是令艱難的比賽變得公平,他無作弊。你如何測謊?


你問CY有無講過和泛民是敵我矛盾,當中便有很多定義空位可走。譬如甚麼是「泛民」,包括人力嗎?會否CY心目中的泛民是指「泛民建聯」呢?你不如問CY,和夢熊之間是「人民內部矛盾」還是「敵我矛盾」?


至於為何CY當初只說推薦夢熊一人做政協常委,後來又幫另外的人寫推薦信?就像女人問男人,當初明明話愛我一個,點解又同第二個?男人會話:我對你是真,同其他人只係玩玩下。


對啊,夢熊大師,CY的確只「推薦」你一人,對其他人,只能算是推銷,並無說謊。夢熊啊,你準備從國金跳下來了嗎?
夢熊賭命「嚴正聲明」一字一淚,一字一怒,還迫狼英同時接受測謊考驗,若他不通過就由國金二期頂樓跳下,一死以謝天下!


聲明中「2013年」寫錯「2013得」──可見忙亂。且劉強調「身體不適,遵醫生囑咐,吃藥靜養……」,爆料風波盡揭政圈醜陋一面,但那個「得」,是神推鬼擁?抑或痴人夢話?有何奇特涵義?預測?熊狼雙輸之局,是無辜港人之「得」嗎?若是,貢獻很大。所有隔岸觀火冷嘲熱諷的人,都可以很風騷,很疏肝。只有當事人和一眾無能附主的梁粉,猶在一片是非黑白不分的混沌和暗戀中,過一日「得」一日啦。


ifc二期樓高八十八層,頂層不開放給市民,何必闖禁跳樓那麼嚴正?繼續爆料好戲連場,千萬保重,別太快落幕,否則范太如何日日答問春風滿面?


無名無利偷「得」浮生半日閑,看電影逛逛ifc。Yamakawa的法日式蛋糕精緻美味,買幾款沙律:雅芝竹火箭菜、希臘芝士、青蘋果合桃,加上黑松露薯茸和蒜茸炒雜菌野菜,拿到露天座位下午茶,不知多愜意!政客命案?壞了我們雅興。




发自我的 iPad

没有评论:

发表评论