2013年5月15日星期三

隔牆有耳︰  民記內訌 黑哨扯火 元秋笠水 - 20130515 - 蘋果日報

 

隔牆有耳︰ 
民記內訌 黑哨扯火 元秋笠水

21,756

Initial Image

立法會黑哨主席曾鈺成噚日按劇本剪布,剪布之前,建制派諗住攞番個尾彩,群起舉手發言抽泛民水。但抽水都有高手低手分嘅,好似政壇元秋蔣麗芸咁,以為聲大就有貨賣,點知連黑哨都睇唔過眼,唔賣佢賬,先後幾次黑面指正元秋離題。元秋不甘受辱,反咬話自己個創黨主席蝦佢,最尾笠水收聲。

■元秋呢頭俾黑哨曾激親,轉頭有梁志祥議員做V字手勢番。
■聽完元秋離晒題嘅發言,坐到攰晒嘅麥美娟起身拉筋。

將2030年講成2003年

噚日拉布拉到去講街道清潔開支,元秋一嚟就牛頭唔搭馬嘴,想學人講全民退保,佢先將2030年講成2003年,之後仲越講越high,曾鈺成都忍唔住出手截佢,表明議員只能圍繞修訂發言,仲毫不客氣咁話「2003年係10年前呀,蔣小姐」。
爆嘅元秋心中有氣,駁嘴話:「雖然我哋係同黨,但你蝦得過就蝦,既然你咁蝦我,我都冇嘢講」。
被曾鈺成踩到上心口嘅元秋,心有不甘,佢趁住其他議員發言時再度發難,向黑哨曾投訴梁家傑等議員都離題,問主席係咪唔公平?曾鈺成開始按捺不住話:「請你容許我判斷。」意猶未盡嘅元秋篤完又篤,仲賴自己係新議員,終於激到黑哨曾發火,話「蔣麗芸議員你唔能夠坐喺個位上面講嘢,請你立即停止發言﹗」仲叫元秋虛心啲聽下其他議員講乜先,反正市民都會自行判斷。曾鈺成呢鋪真係動真火,元秋即時收口,唔敢再喺度指手劃腳。

隔牆有耳︰  民記內訌 黑哨扯火 元秋笠水 - 20130515 - 蘋果日報

剪布理據被指站不住腳

【議員炮轟】
立法會主席曾鈺成再用立法會議事規則第92條剪布,並借早前法庭頒下有關剪布的判詞作為後盾,但多位民主派議員批評曾鈺成說法有問題,因有關判詞日後有可能被終審法院推翻,加上有關判決只是針對上次拉布,未必與今次拉布情況相同,質疑曾的理據是否站得住腳。

應待終審法院判決

法律界議員郭榮鏗指,雖然上訴庭的判決指,立法會主席有權主持會議,但這判決日後有可能被終審法院推翻,傳統上這類關乎憲制原則的重要裁決,應等待終院的最終判決才考慮。郭續指,他並不同意上訴庭的判決,認為立法會主席也受制於議事規則,而議事規則並無賦權主席去剪布,故曾鈺成不應再用92條剪布。
本身為律師的民主黨涂謹申也指,上訴庭所作的判決,是針對立法會審議替補機制時發生的拉布情況,而今次的拉布是針對預算案,兩者性質上並不完全相同,尤其是曾鈺成將所有修訂的辯論合併為一項,情況與審議替補機制有別,故此曾鈺成不應以法庭的判決作為法律理據,因為這容易受到質疑。
工黨何秀蘭也指曾鈺成只斟酌於判詞中,將立法會主席權力無限放大的部份,但她指出,確保議會運作暢順,也包括容讓少數派議員有言論空間,直斥曾這樣再度剪布,立下極壞先例,令將來議員再發動拉布的話,要面對更大的挑戰和困難。
《蘋果》記者

没有评论:

发表评论