2014年7月3日星期四

壹週刊 - 1269 - 時事 踩住單輪揀凶宅 伍冠流

 

踩住單輪揀凶宅 伍冠流

六十三歲的伍冠流,是物業拍賣場上有名的「凶宅大王」。
低價入、高價出,買得凶宅,當然唔信「邪」。
叫他單獨瞓凶宅,「無難度,有鬼最好俾我見吓!」
又因唔信邪,他搏老命學人玩單輪單車。
雙手伸展、雙腳踏實,如今踏上單輪,就如換上跑鞋般輕快。
踩住單輪搵凶宅,仲唔快人一步?

自學踩單輪的伍冠流,在 YouTube上發現外國有短片,教人推超市購物車,又或扶實跑步機兩邊學踩單輪。他說:「其實踩跑步機唔易,好難搵到個平衡點,而且每部機嘅速度都唔一樣。」

二十年來,伍冠流買賣過幾十間凶宅,拍賣場上他眼神銳利,如獵鷹般找尋獵物。場外亦好唔得閒,日日在跑步機上操 fit。不過他是在跑步機上踩單輪單車。學單輪,伍冠流靠自己,最初只是扶着天橋底的欄杆邊跌邊行,近日已能暢順地踩着單輪到沙田第一城,收回剛租約滿的凶宅單位。
天橋底啲柱,每隔兩步就有一條,逐條柱捱過去唔會好難。試咗六個月就學識平衡,上 YouTube睇吓,原來可以喺跑步機上練,咁我又試吓。不過只有落雨天,或者天氣太熱、太差,我先留喺屋企「踩」跑步機。因為我覺得落街踩開心好多,一踩就兩、三個鐘,好似變咗一條魚、一隻雀仔咁,輕鬆自在!
呢部單輪,係廿年前一個生意拍檔送俾我個仔嘅。去年個仔唔要,話要掉去垃圾站,我話:「唔好啦,食得唔好嘥。」自己試吓,雖然年紀大,但我唔信邪,自己戴住頭盔練、練、練。而家好少地方踩唔到,只係上月喺街跌親,菠蘿蓋撞咗落石仔度。好在啲骨只係裂咗,唔係碎咗,休息三個星期又踩得。我仲買咗個保護性強嘅硬身護膝,不過唔自在,我都唔係成日用。
我唔信邪,亦唔信有鬼。我好大膽㗎,有鬼最好俾我見吓!等我知道鬼係點㗎嘛。廿一年前我第一次接觸凶宅,就係自己住嘅北角新都城大廈。當時我準備移民,搵工人裝修單位再放盤,點知有日落雨,咁啱屋企地下有水,咁啱工人對水靴又入水,再咁啱漏電,結果……如果是但一樣唔發生,就唔會出事。嗰時難過之餘,諗住要大劈價放售。點知隔咗幾個月,件事丟淡咗,又唔使折讓好多喎,咁我就知道凶宅都有投資價值。

伍冠流於華仁書院中五畢業,其後從事魚翅買賣生意,「業餘」投資凶宅。咪話唔邪,他買過的一間屯門凶宅,曾「凶過兩次」,試過有租客割脈加吊頸死,後來又有接貨業主燒炭身亡,但他認為單位夠光猛,照買如儀!伍冠流信基督教,不怕鬼。試過有準買家要他在火炭凶宅宿一宵,以證明單位無鬼。他帶個睡袋、幾本書,就在凶宅廳中「打地鋪」。
我揀凶宅,有偏好嘅。凶宅中,最好係跳樓,因為可以同下一手買家「拗」,話個人喺單位時仲在生㗎!之後係燒炭,死者冇乜知覺,唔會痛,不過地下就有機會有個炭爐印。
每間凶宅背後,都有一個悲慘故事。我買凶宅,單純只為投資。投資最緊要買入時折讓大、有水位。要賺錢一係忍,等到「等錢使」嘅業主出現,呢啲業主先最肯減價;一係就揀凶宅,我出價大約係市價嘅六折。但唔係所有凶宅我都願意買,好似「燒炭勝地」長洲東堤小築,我就嫌交通唔方便,○三年時幾萬至十幾萬任揀㗎。另外他殺都唔係咁好,因為死者唔係自願。平台凶宅單位都唔鍾意,一來低層易塞渠,二來人哋跳樓跌正落嚟,咁又變咗「多重凶宅」。
近年樓價飆升,連凶宅都大把人爭!折讓愈來愈少,唯有分散投資至更冷門的半契樓、無契樓等,貪業權更複雜,對手較少。依家我買半份契嘅樓,都要做足功課,有時會搵埋私家偵探,查吓點解會賣咗半份業權出去,而揸住業權嗰方又係咩人,我睇吓可唔可能買埋。要摸到底細,先知點樣出招。呢啲單位一樣睇到世情,試過有阿媽太嬲個仔,專登賣走半份契,一拍兩散,咁樣好可惜。

不喜歡與行家埋堆的伍冠流,平日外出踩單輪車亦懶理途人的目光,一出門即戴定頭盔眼望前方,「都被望到慣晒啦!」

全港「最凶」的荃灣中心六屍凶宅,三年前拍賣,只得伍冠流及另一凶宅大王陳應佳爭奪,最終陳應佳以近百二萬元買下收租。
(《蘋果日報》圖片)

三年前仍要戴近視鏡的伍冠流,買下烏溪沙老屋地打算自行發展,如今他的老花已「醫好」了近視,但地皮因程序問題仍舊沒半點進展。
(《蘋果日報》圖片)

凶宅發生過嘅事,我無得改變、亦補救唔到。但眼前嘅香港政局,我卻會爭取改變!香港最好嘅地方,就係乜都可以試,所以一個有民主、有制度、以及公平嘅社會,係好重要。我支持市民有權提名嘅真普選,之前第一日有得網上公投,我已第一時間投咗。要佔中的話,我一定會去!就算佔中會影響樓價,我都支持。樓價跌只係短期,長遠我想香港好。命運,從來都應該掌握喺自己手上!

由你開講

一切好人好事,壞人壞事,先吐為快。
你敢坦白,我敢講。
電郵: voice@nextmedia.com

壹週刊 - 1269 - 時事 踩住單輪揀凶宅 伍冠流

没有评论:

发表评论