2014年7月8日星期二

�果日�- �保�踩7.1�行:出�多�做乜?

蘋果日報- 鄺保羅踩7.1遊行:出咁多聲做乜?


鄺保羅踩7.1遊行:出咁多聲做乜?


【記者姚國雄報道】身兼全國政協委員的聖公會大主教鄺保羅(圖)周日主持講道,批評有人經常要求他發聲,令他有感「唔出聲就會啞」。他舉例指耶穌被判死刑時也是默默無聲,認為有些事「無聲勝有聲」。鄺批評在佔領遮打道被拘捕的學生到警署後要求上洗手間和食物,反諷他們「不如帶埋菲傭去遊行」。


當社會各界高唱《問誰未發聲》,希望凝聚力量爭取真普選,鄺保羅在周日講道中稱,不滿經常有人要求他發聲:「𠵱家啲人見親我、或者教會嘅領袖,一定會話:『我哋要發聲!成日都要出聲,乜都要出聲,明唔明?一定要抗爭。』唔知成日出咁多聲做乜?好似唔出聲就冇機會,就啞㗎啦。」他更舉例指耶穌面對被判他死刑的人面前也沒發聲:「佢好似一隻被宰殺嘅羔羊,默默無聲!有陣時唔係一定要出聲嘅,無聲勝有聲。」


「不如叫佢遊行帶埋菲傭」

鄺這次講道時長17分鐘,內容主要批評議會暴力和7.1遊行:「上星期遊行,有個年輕人俾記者問點解第一次出嚟遊行?佢話:『係呀,今年唔出嚟,出年就冇㗎啦!』」吓?遊行絕後喎,咁我都應該去遊行,帶晒主教帽,帶晒像去啦。」


不少人也受學生和平佔領遮打道而感動,對學生到警署被剝奪權利而憤怒,但鄺不以為然:「(警方)捉咗啲學生,第一時間同啲記者講『哎吔!我哋又冇飯食、去廁所又要排隊。』我心諗,記者又唔訪問我,(我會話)不如叫佢遊行帶埋菲傭去囉。」他又認為香港從來無自主:「香港幾時有自主?香港係高度自治㗎咋嘛。」


民主黨立法會議員劉慧卿指鄺不應如此批評有理想的學生,認為其言論像發晦氣:「唔少地方宗教領袖,都同群眾一起爭取民主自由,但佢就唔係幫市民打氣。」


鄺過去曾發表「普選不是萬靈丹」的言論,指出不贊同以公民抗命手段爭取普選,對於和平佔中有保留。

鄺保羅部份言論
•「𠵱家啲人見親我、或者教會嘅領袖,一定會話:『我哋要發聲!成日都要出聲,乜都要出聲,明唔明?一定要抗爭。』唔知成日出咁多聲做乜?好似唔出聲就冇機會,就啞㗎啦。」


•「耶穌喺彼拉多(判耶穌死刑的人)面前唔講嘢,佢好似一隻被宰殺嘅羔羊,默默無聲!有陣時唔係一定要出聲嘅,無聲勝有聲。」


•「好似上個禮拜,(警方)捉咗啲學生,第一時間同啲記者講『哎吔!我哋又冇飯食、去廁所又要排隊。』我心諗,記者又唔訪問我,(我會話)不如叫佢遊行帶埋菲傭去囉。」


•「上星期遊行,有個年輕人俾記者問點解第一次出嚟遊行?佢話:『係呀,今年唔出嚟,出年就冇㗎啦!』」吓?遊行絕後喎,咁我都應該去遊行,帶晒主教帽,帶晒像去啦。你睇吓啲人講到『嘩!好似成個香港變啦,乜都冇晒。』好多人好信呢啲嘢。因為我相信呢啲人心裏完全冇平安,佢只係收一方面信息,個腦筋完全唔識得去分析。」


•「又有人話:『我哋香港一定要抗爭、我哋香港冇晒自主㗎啦!」香港幾時有自主?香港係高度自治㗎咋嘛。」






没有评论:

发表评论