2015年4月20日星期一

蘋果日報- 【嬲女兒報警】每日與卓林傾偈 吳綺莉:要開心見誠

蘋果日報- 【嬲女兒報警】每日與卓林傾偈 吳綺莉:要開心見誠

【嬲女兒報警】每日與卓林傾偈 吳綺莉:要開心見誠

吳綺莉今日喺灣仔為DBC電台主持節目,講到囡囡吳卓林已經返咗屋企住,吳綺莉表示每日都有同囡囡傾偈,不過要互相調較,始終卓林0依家反叛期,佢仲話:「不嬲都多時間陪佢,佢呢個年紀會同朋友傾偈,未必同父母傾,我同佢講唔好再有藉口,話我唔同佢傾偈。」

吳綺莉指會迫個女講,怕唔怕令佢大壓力而有反效果?佢話:「係佢之前話同我溝通少,咁應該好想同我傾啦,其實某程度上,我有少少嬲,打電話畀警察,帶警察嚟搜屋企,件事可以好嚴重,好彩你阿媽怕死,有冇諗過後果會係點,我唔可以再畀呢件事發生,要開心見誠,唔好有事先去處理,件事可大可小,小朋友諗法未必周詳,但媽咪做幕前,你(卓林)做嘅嘢會對我好大影響,0依家唔係怪佢,我都學習緊,但我接受唔到有第二次,我頂唔順。」

有冇聽話戒酒?吳綺莉指囡囡嘅出發點係好,擔心佢嘅健康,不過吳綺莉表示唔會話唔飲,只會飲少啲。



Z88

没有评论:

发表评论