2015年10月20日星期二

蘋果日報- 膽大蛾vs哭牆狼 - 陳也

蘋果日報- 膽大蛾vs哭牆狼 - 陳也

膽大蛾vs哭牆狼 - 陳也

人到無求品自高,官到無求膽自大。


狼到無求呢?笑話!蛾大發「官威」,是針對狼發出最後通牒,不必解籤佬,蛾話過狼知:


一,我已經官到無求,唔會做當奴曾第二,你唔使set局陷害我。五千萬拜拜費,我阿蛾唔恨!


二,飲鉛水無預我,但咪以為我冇膽同狼擘面!我這個「雙無」訊息,就是公開明志,除了好打得,我一樣好嚇得,唔驚你加大力度兇我!


三,官到無求,自動upgrade升上神級。阿狼,今日拜了神未?你唔信神,係咪假尼姑集團的董事?


四,膽大心細面皮厚,葉劉,唔使搵中國醫生驗我塊面了,我保證乜都冇整過,胸唔大得過你,膽你就冇得比!想跟阿狼聯手插我,嘿嘿嘿,你兩個真係自大。


五,狼對住哭牆張相,橫睇豎睇,佢個po屎似係牆邊暗角屙尿!官到無求,你估咁易?狼生,忍吓啦,咪學愛國同胞,試吓用忌廉蛋糕塞住先啦!



I

没有评论:

发表评论