2016年1月23日星期六

蘋果日報- 2個港鐵站的戀愛 - 曾志豪

蘋果日報- 2個港鐵站的戀愛 - 曾志豪

2個港鐵站的戀愛 - 曾志豪

計「肯捱麥記」,港男又一擇偶新條件:「與你相隔半小時車程」。香港男人幾時變得如此弱不禁風,連搵女友都嫌遠?

我可以用過來人身份分享經驗。想當年,仲讀緊大學,無收入無私家車,我同女朋友亦係長途戀愛。有幾遠?我住青衣,女方住鰂魚涌;的確,不是荃灣VS柴灣般一頭一尾,但我無錢住喺青衣機鐵站附近,我要喺機鐵站轉車才能歸家,而女朋友亦要由鰂魚涌地鐵站行十分鐘才能回巢。呢個距離,絕對係愛情長征。

拍拖開始,幾乎係風雨不改、日復一日咁樣,送佢去鰂魚涌,然後形單隻影踏上歸途。我已經忘記趕尾班車的感覺了,反正覺得就像灰姑娘,不停看錶,如果錯過尾班列車,便要展開更偉大的轉車大作戰。坐小巴出銅鑼灣,再由銅鑼灣坐小巴到旺角,再由旺角坐通宵巴士回青衣老家……

我有無怨言?一開始蜜月期,簡直無怨無悔,愛情令人盲目。

當時覺得香港盜賊四起、烽火連天,任由女朋友一個人返家,簡直是送羊入虎口,隨時被人擄劫;卻忘記了其實女朋友未認識你之前,十幾年都是一個人行這條路歸家……

但有危便有機,你可以利用這個長途路程作為完美借口:咁夜,不如今晚喺你度瞓。

這個理由,光明正大、情理兼備,當年我以此,登堂入室,在女友家過夜。

長距離戀愛其實會加強兩個人同居的動力,因為女方也理解男人回家的痛苦(如果女方真心愛你,而不是視你為兵),她也想讓你宿一宵,但土地供應問題,無法做到。這時女方便會萌生離家築愛巢的念頭。恭喜你進入同居時代。

今之港男,只懂抱怨,不思進取,不懂利用長距離優勢達到拉近2人距離的方法。

嫌遠只是表徵,當感情變得平淡,太子愛上油麻地都會覺得麻煩。

上一則: 浸大60 - 左丁山

下一則: 「我真係見過乜乜乜!」 - 李碧華



I

没有评论:

发表评论