2016年1月23日星期六

蘋果日報- 講老婆:最愛太太夠Kai

蘋果日報- 講老婆:最愛太太夠Kai

講老婆:最愛太太夠Kai

【黑面專訪】鍾意老婆天生Kai 林日曦只在屋企笑

《100毛》越高調,越被某些人痛恨,更視之為禍根,正當身邊朋友和家人開始擔心林日曦會「被失蹤」時,他卻異常樂觀:「其實𠵱家太多陰謀論,風吹草動就自己驚定,自我審查咗先,咁樣好難做落去。」林日曦太太the pancakes,同樣是創作人出身,對於老公這份「踩界」工作,林日曦指太太百分百支持:「大家諗嘅嘢一樣,起碼佢唔係藍絲。我每朝5點起身,佢都會煮定大份早餐畀我食。對住太太我係笑得最多嘅時候,你哋成日話我喺公司唔講嘢,我啲嘢全部留番喺屋企對佢講。我就係因為佢夠kai,天生kai,我鍾意佢成個人嘅package值滿分,包括對眼好吸引我!」

無論前景好定壞,對香港人來說,生仔買樓依然是人生大事,對於孕育下一代,林日曦坦言未是時候:「未有打算,冇乜計劃,唔一定要有,呢一刻唔係特別想要。其實買樓我唔抗拒,但我好低能,覺得唔抵囉,我唔鍾意借錢買樓,當有一日我儲到錢,又見到鍾意嘅,我會一炮過畀錢買樓,但暫時未有動力去買,租吓樓幾舒服呀!」


■在月中的分獎禮過後,林日曦帶同太太the pancakes去北海道度假,趁機叉電。互聯網圖片

上一則: 【我主場】毛記腦細扮工全直擊 林日曦 真.心話

下一則: 講主播:每條毛都好重要



I

没有评论:

发表评论