2017年3月10日星期五

【唔關電池事】三星S8發售日推遲至4月28日 因咩解究? | 2017-03-10 | | 蘋果日報

【唔關電池事】三星S8發售日推遲至4月28日 因咩解究? | 2017-03-10 | | 蘋果日報

【唔關電池事】三星S8發售日推遲至4月28日 因咩解究?


Samsung S8/S8+將會在3月29日正式登場,但傳推出日期會延至4月28日。

隨住3月29日正式發佈的日子臨近,更多Samsung Galaxy S8的實機圖相繼流出,而且坊間一般相信Galaxy S8/S8+將會於4月21日正式推出市場。不過最新有消息傳出,Galaxy S8/S8+的推出日期會比預期中推遲,要到發佈會後一個月的4月28日才會正式有售,一心想第一時間入手的朋友就要再等多一星期。發售日延遲原因跟更嚴謹的電池測試有無關係?今次爆料是來自向來可信程度幾高的Evan Blass,透露當中原因是來自Qualcomm Snapdragon 835及Samsung Exynos 8895晶片的供應問題,應該跟電池無關,希望Galaxy S8/S8+推出後真係生生性性啦。

資料來源:PhoneArena

文:布偉倫

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily



Z88

没有评论:

发表评论