2011年1月28日星期五

蘋果日報 - 20110128 - 何鴻燊引爆大新聞

 

何鴻燊引爆大新聞

2011年01月28日

何鴻燊之資產分配,於一月二十五日成為全港中文報紙大新聞,中文評論員仲寫埋解讀、解構,讚何鴻燊好嘢 㖭。哎吔,死咯,素來報導本地新聞比較慢半拍嘅「南華早報」,竟於同日爆出猛料,成為全港獨家,中文報紙枉有咁多記者,竟然輸咗幾條街。
「南早」點解突然咁巴閉,無他者,碰啱何鴻燊之律師樓 OLN,幾乎係全洋班,資深合夥人高國峻並非本地人,而係 Gordon Oldham,呢位洋人只識向英文報紙放料,話俾「南早」聽,何鴻燊對澳娛之股權轉讓,事前並不知情。高國峻擲下呢粒新聞原子彈,令到澳博股票在當日十點前本已有按盤價,要立即停牌,亦令中文報紙震動,即刻趕派記者追蹤三太、四太、何超瓊、何超鳳等人,一位大編輯朝早還未瞓醒,已收到電話通知:立即追新聞呀。
香港富豪家族之家產分配,要鬧出官司,以往多數係家族成員爭產,但陳廷驊仍在生,太太與女兒已經上法庭。何鴻燊仍然在世,有可能與二太三太及女兒等打官司,認真匪夷所思,諗起嚟,陳廷驊只有一位太太,兩個女兒,好似簡單到極,官司仍然難免,而何生有四位太太,十七位兒女(其中一位已故),形勢極為複雜,為何生資產之分配而有不同意見,又有乜出奇?
投資 C有身家十幾億以上,雖不是大富豪級數,而且正在精壯之年,睇見何鴻燊嘅資產分配新聞,不禁若有所思,問左丁山點睇?哈,學吓左丁山啦,明知自己銀両有限,已經講明唔會有錢分俾仔女,叫佢哋食自己,投資 C話:「唔得噃,個個都知我有啲銀,要分家產嘅。」呢啲事不理,不知為妙,叫佢去搵銀行成立一個家族信託,等啲專家教吓路先至講,但投資 C又話:「信託又點呢,郭家夠有信託基金,三兄弟仍然有意見噃!」唉,這正是有錢人的煩惱,左丁山冇資格講。香港有咁多富豪,提供大把商機俾律師與銀行信託部,唔怪得一啲大律師發到嘭嘭聲。

蘋果日報 - 20110128 - 何鴻燊引爆大新聞

没有评论:

发表评论