2012年7月14日星期六

蘋機會:三招免駁線 隔空聽歌 - 20120712 - 蘋果日報

 

蘋機會:三招免駁線 隔空聽歌

10,133

Initial Image

香港地,要享受音樂最困難之一,係安排喇叭佈局,留空位置後,還要煩惱喇叭線走位,實在係浩瀚工程!其實,腦界已有唔少無線方案,可以無拘無束地將音樂傳送到喇叭,聽歌其實一啲都唔難!
記者:許福合
攝影:蔡家輝、潘志恆
Model: Debby@PureModels
場地提供: Echoboomer( The One商場八樓)

■在同一個網絡下, iOS
裝置能選擇以 Apple TV
播放音樂。

① AirPlay接收 Wi-Fi遙控

用得 iPhone,就不能不認識一下 AirPlay,在相同的區域網絡下,能經過 Wi-Fi將最多10個支援 AirPlay的裝置互聯。現時有部份 AV擴音機已內置 AirPlay功能,不過最常用是透過 Apple推出的 Apple TV作為一個多媒體接收器。玩法簡單,只要透過任何已連上網絡的 iPhone/iPad、 Mac電腦,甚至 PC上的《 iTunes》,就能將音樂及影片無線發射到 Apple TV上,再經由 HDMI或 Optical輸出至揚聲器。最方便的是事前毋須進行配等動作,即駁即聽,而且因為在網絡下操作,不會出現傳統紅外線訊號般「被擋住」情況。

■使用 iPhoneAirPlay播放時,毋須使用 AppleTV的遙控。
■ Apple TV($788/a) HDMI及 Optical輸出、 Wi-Fi距離100-300米

■可經 HDMI及 Optical輸出音樂。
■接收到經 AirPlay傳送的音樂, Apple TV畫面左下角會顯示播放的音樂資料。

②藍芽喇叭 配對簡單

除了 AirPlay外,比較大路的無線喇叭主要以藍芽連線,接駁方法簡單,如筆者使用 iPhone,打開藍芽介面,見到喇叭型號出現,點選就可配對,立即有聲出!

手勢感應

睇到 Shoqbox咁堅嘅造型,都估到外殼有極強保護性,除基本防震,連倒瀉水都唔怕會滲漏,粗用絕無問題!最人性化係內置手勢感應功能,在機上左右揮吓手,便可跳選上或下一首歌;拍下部機就係播放同暫停,勁方便!講到音色,唔好睇少佢機仔細細,兩個4W單元共可輸出8W,筆者在九龍公園試聽,地方開揚聲音都好夠力水,似開演唱會咁正!


■ Philips Shoqbox($1,799/b)8W輸出、藍芽十米傳輸、播放八小時(內置電)

免提喇叭

當用手機經藍芽接駁至 i24Go聽歌,可暫時將手機放埋一邊,事關有來電時,可直接將 i24Go當做免提通話器,按下機頂接聽鍵,就可接通來電,同時亦可透過內置咪講電話。

■ EOps i24Go($599/b)6W輸出、藍芽十米傳輸、播放六小時(內置電)
■可經 USB叉電,使用上相當方便。

■ PhilipsSBT75($599/b)4W輸出、藍芽十米傳輸、播放五小時(內置電)

簡單聽歌

想簡簡單單聽歌,就可以揀這款 SBT75,係一款純聽歌的喇叭,使用 wOOx技術,低音效果會比同級喇叭實淨,總輸出功率為4W。除藍芽連接外,還設有 Aux-in可接駁其他音響裝置。

③加藍芽 有線變無線

在家中拎住部平板電腦,除了用耳機外,想用喇叭少不免有要受喇叭線束縛,最近見到 Krator BT1000亦幫到手,外形似 USB手指,駁上喇叭後,就可經手機或平板以藍芽傳歌,喇叭位置不再被訊號線局限,經常調位試聲都無問題。要留意經 USB取電,配番個 USB式火牛會較方便啲。


■ Krator BT1000不連喇叭($269/b)

查詢

( a) Apple(800908988)
( b) Winner Concept(24071118)

蘋機會:三招免駁線 隔空聽歌 - 20120712 - 蘋果日報

没有评论:

发表评论