2013年2月2日星期六

蘋果日報- 隔牆有耳:陳雲的盾 護自身利益為重

隔牆有耳:陳雲的盾 護自身利益為重


■陳雲不認為包圍水貨客的光復行動是「批鬥」,「只係協助警方執法」。陳奕釗攝

【隔牆對論】

記:《蘋果》記者 陳:陳 雲

政府計劃出招確保「港人港奶」, 各界提出《儲備商品條例》、中央訂購熱線、限制一簽多行等方案。但水貨客越搶越烈,繼續佔領上水港鐵站外,日以繼夜排隊拆箱入閘等過關,港爸港媽依然一罐難求。

記:甚麼招數才能有效確保「港人港奶」?限制內地人在港買奶粉,是否有違自由經濟?

陳:如果用儲備商品法,商人冇得囤積,可穩定供應,但(內地人)都會照落嚟買,唔係有效方法。練乙錚提出開徵奶粉離境稅更有效,可令佢哋即刻停止。香港政府如肯打擊跨境走私,即刻拉人,已可解決問題。

你話自由買賣,佢哋係觸犯咗中國海關嘅關稅法例,係走私。喺呢度買嘢嗰一刻係自由買賣,(但)離境時犯中國法律。香港海關都可以捉佢哋,水警都有截「大飛」捉偷運iPhone。荷蘭係自由貿易鼻祖,一早都實施限購令,每人限購四罐。

記:澳門政府讓居民登記後確保每月買到五罐奶粉,這方法值得參考嗎?

陳:咁做係配給制度,將責任擺喺本地人度,唔係擺喺外來滋擾嘅人度,本末倒置。配給,係一個戰爭時間淪陷(時期)嘅做法。佢哋今日買奶粉,第日買衞生巾咁點算呀?再配給呀?衞生巾配給,係監獄、集中營嘅做法。我嗰日同鄭家富、吳志森吵得咁緊要,因為居然有民主派意見領袖咁嚟鼓吹屈辱香港人嘅制度,係匪夷所思㗎!


■「光復運動」被指過火,陳雲卻認為是合理的反擊。

搶奶粉風暴,令中港矛盾再次升溫,「光復運動」衝出上水,怒民包圍旺角的商店,在港鐵站外圍堵水客,拖着大型行李的香港人也無辜被圍。

記:周日的衝突似批鬥,港人也被誤中副車?行動有否過火?怕不怕擦槍走火?

陳:佢哋唔係批鬥,係協助警方執法。任何一個地方受到挑釁、壓迫,都會採取合理方法反擊,保衞自己。我哋冇槍,點走火呀?點解啲人唔擔心有車仔亂衝嘅人會撞傷香港人呀?點解擔心香港人防衞時會撞親佢哋呀,本末倒置成咁呀!

(被度行李的港人)嗰個係一個好孤立嘅例子,但誤中副車嗰個人,都係違反咗港鐵附例。佢值得同情,但佢之所以受到人哋唔客氣對待,係因為香港以前有開嗰個容許大家有少少違規嘅「寬鬆度」,已經俾水貨客霸佔咗。例如𠵱家少咗香港人拖住行李搭東鐵,怕俾人誤會係走私客,可能去咗搭巴士啦。


■跨境學童迫使部份本地學童跨區就學,陳雲狠批政府故意「唔做嘢」。


老店利苑粥麵結業、D&G禁攝風波、廣東道變天,自由行令香港出現人滿之患,香港人的生活空間不斷受擠壓。

記:自由行湧港,令你的生活有何影響?

 陳:唔可以喺地鐵站等人、平時我去開買平嘢嘅地方已唔去,價真棧唔去,百佳、惠康繁忙時間我一定唔會去。鬧市我唔去食飯啦,已經冇平嘢食。我有兩年冇行銅鑼灣,誠品、海洋公園、迪士尼我唔去。唔想見到大陸人橫衝直撞,盡量避開,我唔想打交。

記:自由行及雙非問題,對香港人有何長遠影響?

陳:雙非人問題、跨境學童霸學位、深圳取消香港雙非人學位,逼佢哋落嚟,開闢新界東北、準備取消邊境,佢哋一路落嚟香港。搞到香港人唔敢生仔,因為學位有問題、奶粉有問題、床位有問題,生存環境惡劣;地產霸權,自由行無止境消費,令舖租好貴,本地嘅消費冇咗空間,鬧市搵碗麵食都冇,麥當勞都冇。咁嘅環境,有能力嘅人都會走。

佢成個過程係要用大陸旅客、雙非人排擠香港人,令香港人唔願意住喺度,離開香港。任何一個正常政府,都會保護本土利益。如果好多人入去上海搶購奶粉,上海市政府都會採取行動。但我哋呢個係一個賣港政府,受中共殖民統治排擠香港人口,所以佢係唔會做嘢!

自由行湧港搶購日用品,背後問題是內地毒奶粉、毒食品為患,有社運人士、議員認為他們也值得同情,卻被陳雲狠批。

記:為何批評同情內地人的為「左膠」?

陳:中國遭受共產黨橫暴統治之後,永遠都係第三世界國家,永遠要接受國際援助。但香港援國能力有限。你以為我冇同情心咩?我係道德現實主義。必須採取現實立場,就係我哋物資唔夠。大陸人食奶粉,唔應該由香港負責。


没有评论:

发表评论