2013年3月4日星期一

蘋果日報- 西環集中營: 鬍鬚曾去留 唔到CY話事 - 季陶

西環集中營: 鬍鬚曾去留 唔到CY話事 - 季陶

財政司司長曾俊華的「中產論」遭猛烈批評,但想不到連一眾梁粉也落井下石,批評曾的財政預算案不利梁振英施政、未有兌現梁的選舉承諾、甚至有梁粉再放出「兩年半換財政司司長」之說。有政界人士指出,先不要說鬍鬚曾留任做財爺,只是畀面阿爺,就算北京對梁的態度,只是「支持梁振英施政」,但不代表梁可以隨便為他的管治班子換人。


據知早前鬍鬚曾諮詢財政預算案時,有政界人士半開玩笑問他,有否想過再上一層樓做特首,鬍鬚曾即說做完今個任期,相信是退休的時候,言論間更暗示有「自知之明」,「佢(曾俊華)好明白,北京係唔會畀佢做特首」。所以鬍鬚曾只係望在今個任期內「搞番好盤數」,「唔只係盈餘咁簡單,係要搞番好個財政紀律,唔使好景時又派錢,唔好景時又派錢,預算案變成例牌要大派金錢」。但鬍鬚曾亦明白政治現實,不可一下子改變這個情況,「所以派開照派,但係金額慢慢減;新嘅一次性措施就唔再做」。

保守理財 阿爺滿意
不過要搞好財政紀律,即是不會大加開支,對那些支持梁以派錢增民望的梁粉而言,自然不滿意,所以才會開炮轟鬍鬚曾為梁振英「倒米」。但另一知情政界人士指,北京對鬍鬚曾保守理財做法是肯定的,亦對他過去大半年,為防樓價上升引發金融系統風險,提出連串措施表示滿意,阿爺不會讓鬍鬚曾「中途落車」,「就算梁粉幾唔滿意阿John都好,去留其實唔到梁振英話事」。

季陶


没有评论:

发表评论