2014年1月24日星期五

蘋果日報- 三段婚外情 - 左丁山



三段婚外情 - 左丁山

道貌岸然嘅著名經濟學家,前嶺南大學校長陳坤耀教授原來早有阿二,並且生下一名女兒,阿二就係佢嘅前女助理孫詠雅。呢啲私隱照計只有佢個人知道,況且陳校長退休後,已無公職,又無政敵,竟然都被人揭發私人婚外情之事,徒呼奈何,總之一日名人,一世都係名人,若有婚外情兼有結晶品,可以隨時被人揭發。陳校長太太陳芳琳又大方承認有此事噃,仲講到夫婦兩人所有財產,由孫詠雅女兒承繼,其他人仲想講乜?

此乃婚外情香港式,十分文明(可能有女讀者罵左丁山偏幫陳校長一腳踏兩船)。咩唔係呀,你睇吓,印度人力資源部次長塔魯爾有婚外情,搭上巴基斯坦女記者,太太(五十二歲)入侵佢嘅Twitter戶口(呢位部長鍾意玩Twitter,有一百萬追隨者),發現婚外情,揭發後,印度全國轟動,太太搬去五星級酒店暫住,上星期五就離奇死亡,身上多處傷痕,驗屍後確定死於「非自然因素」,但在酒店房發現屍體嘅塔魯爾立即領走遺體,星期六就火化之。

此乃婚外情印度式,十分恐怖,事有可疑,不過印度人當強姦女性為常事,婚外情何足稀奇。

第三單就係法國式,法國總統個個有婚外情,數不勝數,但整個法國社會,丈夫偷情,太太偷漢,乃是家常便飯,法國記者/新聞界從不視之為新聞,但自從IMF主席史特勞斯.簡在紐約發生召妓/性騷擾疑案後,美國傳媒窮追猛打,法國傳媒可能受到感染,前星期雜誌(Closer)狗仔隊跟蹤到總統奧朗德偷食女星,新聞一出,總統府人仰馬翻,總統同居女友激到食藥過度,入咗醫院,宣稱無意思執行李離開總統府愛麗舍宮,奧朗德不知如何是好,三角戀暫時陷於僵局,此事若發生在英語國家,總統幾難唔俾人民鬧個半死,但法國人仍然哈哈笑,若無其事,反正呢位總統,早已民望低落,不受歡迎嘅啦。

三段婚外情,港印法各有不同嘅處理方法,反映出民族性之不同。舊時中國男子若太太無所出,娶妾侍閒過立秋,今陳校長夫婦膝下無兒女,可能係舊俗啫。印度不知是否男權過大,女權不得伸張,太太死得莫名其妙。法國咯喎,男女交換「拍拿」,一場喜劇而已。不過即使係法國人,耐性都係有限度嘅,奧朗德呢位社會主義/劫富濟貧嘅總統,喺2012年競選時大聲講過:「我做總統會時刻行為檢點,為人民楷模!」呢句話係針對換妻總統薩爾科齊嘅,點知佢咪又係一樣偷食唔抹咀,隨時為自己製造悲劇!



发自我的 iPad

没有评论:

发表评论