2014年5月15日星期四

�果日�- 深水�四大天王 洗衣��出蒜香骨

蘋果日報- 深水埗四大天王 洗衣機攪出蒜香骨
深水埗四大天王 洗衣機攪出蒜香骨

有別一般死氣沉沉的舊區,深水埗是佳餚美食的卧虎藏龍之地,在這個庶民美食天堂,有四個老闆自封為「四大天王」。一年前他們成立銀會,每月兩次聚首一堂,喝酒聊天,言語間互相吹捧或搶白。他們雖然各有所長,各據地盤,但卻難得地投緣,沒有同行如敵國,有的只是相識多年的兄弟情。
記者:何嘉茵
攝影:黃子偉、陳永威、陳國良

深水埗飲食界「四大天王」,有做過御廚的「容記小菜王」容哥、大牌檔老字號「愛文生」老表、以新派小炒作招徠的「萬發海鮮火鍋菜館」大哥明及賣雞煲賣到街知巷聞的「大煲皇煮廚」大煲強。

容哥肉緊地說:「『四大天王』個朵,係我起呀!我哋個個都牙擦擦,深水埗冇人唔識。」大煲強苦笑道:「我唔敢叫自己四大天王,驚被人笑到面黃,都係叫『四大癲王』算啦。容哥,講癲,你係第一大癲,哈哈……」這天,他們正舉行月頭的銀會飯局,飯局剛開始,他們已喝得臉紅耳赤,氣氛熱鬧,容哥用「兄弟」二字形容四人之間的感情:「我哋每個月逢1號同16號夜晚都會聚埋,研究生意經,我哋廚房佬出身,粗人一名不過夠勤力,到𠵱家仲落手落腳做,夾到呢!大家係兄弟,就算開對面舖打對台都唔會有心病。」

大煲強又道:「老表嘅鹹豬手最巴閉,每日最差都賣到過百隻,整得咁好味,抵你好生意嘅。容哥燒肉都好嘢,層皮燒到夠鬆化,搞到我唔敢跟住做。」容哥接着說:「我容哥發明焗爐燒肉,全港有邊個唔知,但都唔夠萬發厲害,喺廚房碌乳豬,門口日日排晒隊,即叫即做,要等成粒鐘先有得食,陰功到呢……肚餓千祈咪幫襯。」老表倒附和說:「萬發係沙漠種花,開喺爛舖位都咁好生意,大煲皇嘅雞煲、點心都好厲害,兩兄弟叮噹馬頭,開完一間又一間。」大煲強故作認真說:「老表,我好佩服你由細細個牌檔仔做到入舖,你𠵱家有幾多間舖我唔知,剩係喺深水埗你都有三條街,我估你身家未夠十億,都有八億八。」老表連忙耍手擰頭:「邊有三條街咁多,最多都係得兩條,唔好再講,我怕被人打劫呀。」席間,一碟薯仔牛柳粒引起整個飯局的高潮。「薯仔牛柳粒係我十幾年前研究出嚟,一推出唔知幾受歡迎,搞到其他餐廳有樣學樣,𠵱家成個深水埗有做小炒嘅都賣緊。容哥,你好似都有賣呀!」大哥明說。「我嗰碟你邊有得同我比,我用嘅係日本薯仔、新西蘭牛柳粒,係高質素之作,一分錢一分貨,你賣$78,大件夾抵食,我由$68賣到𠵱家$158,唔抵得我大把人幫襯!」

发自我的 iPad

没有评论:

发表评论