2014年5月15日星期四

�果日�- ��大哥明:只用��腩,我��有瘦叉�?

即燒乳豬 $568
■即場碌乳豬,每隻乳豬約17斤重,最少碌廿分鐘,皮脆肉嫩。

說萬發海鮮火鍋菜館,先從一碟叉燒說起。


菜館位於大角嘴和深水埗交界,與愛文生只一街之隔,如你到店舖門前高呼一句:「唔該,瘦叉行街!」那你只會聽到:「我哋邊有瘦叉賣,你一定唔係熟客,冇理由唔知呀!」寸得起,只因他們的叉燒用料矜貴。「坊間九成燒味舖用梅頭或者赤肉,燒完肉質硬崩崩,我哋用嘅係新鮮豬腩肉,好多人用嚟做扣肉,來貨價至少貴兩三倍,飛頭飛尾,只用中間最嫩滑部份,所以特別腍,入口即化。」做小炒,卻對燒味有這份執着,只因老闆大哥明原是燒味師傅出身。


大哥明1978年由東莞來港,自言甚麼行業也做過,在旺角街市打滾,做得最長時間的便是斬叉燒,日做夜做,儲下第一桶金,適逢九江街的萬發老闆退休,付了數十萬頂手費,終圓多年創業夢。「嗰時剛剛接手,我舖頭只有二三十款菜式,當時其他舖都標榜自己係『小炒三十六碟』,我自己一得閒就研究新菜,做到高峯期有過三百款小炒,好似小炒皇、薯仔牛柳粒、雪裏紅芥蘭都係我第一個做,𠵱家賣到通街都係。不過我唔介意,有競爭先有進步,無敵是最寂寞,百花齊放都係好事。」深水埗小炒競爭大,人人愛跟風,有個性才是立足市場之本。「我哋嘅小炒一定要炒到好乾身,咁先夠惹味,呢啲係基本嘢,工夫冇得呃人。不過,有實力都要搞啲噱頭先得,我哋即場碌乳豬,碌足廿分鐘,廚房專登做幅落地玻璃,證明冇花冇假呀。」

陳明(大哥明)

■萬發以即叫即燒的乳豬作招徠,日碌約30隻,繁忙時間至少要等半小時。

東莞佬肥叉燒腩 例牌$98
■用豬腩肉做,入口即化,難得食多兩塊亦不覺肥膩。

薯仔牛柳粒 $78
■最特別是薯仔要分開兩次炸成,外皮香脆,牛油味香濃。

萬發海鮮火鍋菜館


地址:大角嘴詩歌舞街83號亮賢居3-4號地舖


没有评论:

发表评论