2014年11月13日星期四

�果日�- ���商人 - 左丁山

蘋果日報- 黃絲帶商人 - 左丁山


黃絲帶商人 - 左丁山

外省商人A自上海回港,搵左丁山在中環飲下午茶,要聽吓香港最新情況喎,商人A為咗貿易生意,經常在上海駐紮,往往一去就幾個星期,佢話上面媒體封鎖消息,上網睇唔到啲敏感話題,故此急不及待要搵左丁山八一八佔中新聞。


有乜好八吖,習近平已經標籤咗梁振英係「忠臣」,其他人若膽敢在中央放冷箭,篤「忠臣」背脊,必然係小人啦,難怪田北俊早前講咗句要梁振英考慮向中央辭職,就立即被貶為庶民,以後冇資格上京開會。商人A話:「即係我以後在上海見官,都唔好彈香港特首咯噃?講吓都唔得,我地呢口氣幾難啃,回想2012年我地外省幫個個挺唐,初時我喺上海聽到嘅消息係唐唐坐定粒六,中央力挺咁話,香港外省商人唔知幾高興,點知習近平訪美之後,風雲變色,我地啲上海幫選委朋友紛紛接到指示,要轉軚挺梁,大家幾乎同聲一哭。總之北京想邊個做就係邊個做,啲選委係奉命投票嘅啫。當時習近平還未登位,由董伯伯陪同訪美,外省籍選委傳言,係董伯伯力薦CY,加上胡溫即將退場、江澤民指示再無人理會咯,於是北京派劉延東到深圳見啲香港大人物,要佢地棄唐保梁,藉口係梁有更高民意支持度,辦事有能力咁講。你話吖,鍾庭耀真係亥時出世,嗰陣調查到梁振英民望低咪好囉!」


諷刺嘅係,現在梁營有人不斷大駡鍾庭耀「製作民意」,民意調查係「假科學」。與商人A傾咗成個鐘頭,左丁山問佢有冇同子女不和,因為佢個仔在美國留學,女就在科大讀書,分分鐘係黃絲帶噃。點知商人A細細聲話:「我一返嚟,個女就要質問我係黃抑係藍,我同佢講,爸爸生意在大陸,不能公開支持佔中,在商界場合,我一味避得就避,但如果阿女去金鐘露宿,我唔反對,經過2012年特首競選一役,我邊會相信中央會俾香港真普選吖,邊個可以入閘,都係中央決定嘅,選委或甚麼提名委員只是舉手機器。唉,如果係阿唐做特首,相信香港唔會搞成咁。」──嚡乜鬼噃,阿唐已經係政壇過氣人物,仲講嚟做乜,佢𠵱家唔知幾好福氣嘆世界,十分優游,可講係幾生修到。拜拜之時,商人A忽然話:「都係你地廣東人有義氣,我越來越佩服李嘉誠,佢在2012年始終冇轉軚棄唐,睇人係有眼光嘅!」



I

没有评论:

发表评论