2015年6月25日星期四

聽慣老闆話|HK Appledaily Supplement

聽慣老闆話|HK Appledaily Supplement

聽慣老闆話

2017政改方案爭論到最後,建制派戰略錯誤,鹵莽行事,製造一場空前絕後嘅政治大笑話,讓政改方案在歷史紀錄中,成為28對8嘅大敗議案,實在令所有人意想不到。田北俊俾北京搣柴之後,呢次唔跟葉國謙、林健鋒等隊離開,「忠貞報國」,率領自由黨議員一齊投下贊成一票,唔知會唔會再受北京重用呢?葉劉墮馬,田少呢位「人民武士」可以取而代之,去選特首啦!

建制派自亂陣腳,無故大敗,形同自殺,當然係醜過豬八戒,等香港人笑一世。兩位年逾花甲嘅老波骨議員葉劉淑儀與林健鋒竟然公開泣不成聲,恐怕唔會有人同情,田少在fb講「人蠢無藥醫」,都唔知係針對邊個,但葉劉經此一役,其特首野心肯定大打折扣,乜唔係啫,以後北京點敢相信葉劉識得玩政治呀,故此一位律師講:「葉劉係唔係為自己特首之夢破碎而哭?林健鋒是否為了俾田少影射而哭?」點鬼知啫,呢兩位行政會議成員或者因為壓力而哭呢?壓力來自何方?見到經民聯成員梁君彥在六月十八日下午三時半乘車直奔中聯辦,略知一二啦,乜佢地唔係向所屬功能組別選民解釋嘅咩?哦,原來真正老闆就是在西環辦公嘅,平時唔認,呢趟不打自招。

左丁山有兩位退休賓架老友睇到投票結果,一位狂笑,一位大哭,反應完全相反,狂笑嗰位素來反對831方案,大哭嗰位就力主袋住先,今次大哭並非為了政改不成而哭,佢老早知道唔夠三分二多數票,投票前已打定輸數,但在電視機前眼見自己啲同路人(建制派議員)弄出一套荒唐鬧劇,就真正悲從中來,覺得議會內出醜的同路人真係扶不起的阿斗。為何建制派議員硬係俾人一個觀感、形象:佢地嘅知識質素係低一啲?唉,一個人不論讀書多少,歷練如何,只要佢甘心聽從上頭吩咐,聽命令行事,自動放棄思考能力,行為就會變成咁,好似一位潘兆平議員坐在議事堂上,見同路人離場,竟然不知所措,唔敢投票,唔通佢為人笨成咁?唔係啩,應該係在那一刻,佢收唔到指示,唔知點算好啫,聽慣命令之人往往在緊張關頭就會咁。點解美國咁多科技創新,領導全球呢?當然與美國人唔慣聽總統命令,富獨立思考有關,人民太聽話太馴服嘅國家,幾難持續維持科技創新力,砌贏美國。

mcwriter@appledaily.com

左丁山昔日文章




没有评论:

发表评论