2016年8月30日星期二

蘋果日報- 【汽車籽】開箱王偕妻東京自駕遊 難忘驚險停隧道口避雪

蘋果日報- 【汽車籽】開箱王偕妻東京自駕遊 難忘驚險停隧道口避雪

【汽車籽】開箱王偕妻東京自駕遊 難忘驚險停隧道口避雪

【汽車籽:軸心人物】
「重拾電單車樂趣六年,好愛!」有幾愛?擁有52部電單車的尤民耀(Henry)於電單車界無人不識,每逢有新啡呤車抵港必第一個購入,每遇到經典二衝程車必儲,故有「開箱王」及「二衝王」稱號。連頭盔、戰衣都愛儲,每架車要襯番一套,若細數家珍,只怕一日一夜說不完。


兩公婆非常恩愛,Henry揀了部Kawasaki Z125給太太May,因為易操控。


閒時在大帽山走一轉,入彎都照磨膝蓋,對駕駛充滿信心的Henry,唯一擔心是對面線車失控殃及池魚。


去年東京自駕遊,途中遇上大雪,車隊要在隧道口避風雪。


兒子不算熱衷電單車,這部三輪Can-am Spyder RS-S買回來給太太同仔仔玩。


Henry玩過不少跑車,這部拉利現在被投閒置散。

訪問途中,Henry的親切落力,令人容易感受到他那種快樂,相信亦容易感染身邊人。經常笑咪咪的太太May對於這個車癡老公的看法:「冇辦法啦,也要接受,佢對啲車真係好真心!好似今朝我幫手推車,隻玉鈪輕輕碰到部車,佢即刻叫我走開,話我隻鈪整花部車。」May現在間中會揸吓電單車,陪老公一齊玩,Henry專登買架Kawasaki Z125給她,勝在車身細、半自動波易操控。May說:「我記性差又論盡,揸得唔叻,佢經常講人車合一,都唔知點合一,我未到呢個境界啩,咪唔叻囉。不過呢部Z125真係好易揸,似踩單車咁。」

兩公婆不時約一班車友去外地自駕遊,台灣、泰國、日本等地也留下足迹。說到最難忘,是一次東京自駕遊,「駕駛途中突然落雪,車隊要停在隧道口避雪,後來驚動日本警方,話我哋嘅位置好危險,就帶我哋去避車處放低啲車,等第二日停雪先返上山攞車。呢次雪地上揸電單車又冇雪軚裝備,真係經典又驚險。」投夫所好分享幸福小故事,May還說了一件往事:「有一日Henry忘記帶電話,我落嚟停車場想叫佢上樓食飯,我嚇呆了,問點解有咁多電單車?我知佢玩車,但一直以為得一架。點知佢答:『啲朋友放喺我度,你睇啲朋友幾信我!』過了幾日我又問佢,朋友幾時攞番啲車?點知佢又話:『哎呀,人哋冇地方放呀,所以咪叫我買囉,不過啲車未過戶㗎。』當時我知根本就係呃我。」以上對白,相信不少老婆都應該好有共鳴。

記者:許維雅

攝影:許先煜

編輯:謝慧珊

美術:楊永昌

部份圖片由受訪者提供

上一則: 【汽車籽】新啡呤必買 二衝車必儲 開箱王擁52部鐵騎

下一則: 寮國和「老撾」 - 陶傑



I

没有评论:

发表评论