2017年3月9日星期四

【實試惡店】跑馬地最惡粥麵店 老闆娘 :客人對我又愛又恨 | 2017-03-09 | | 蘋果日報

【實試惡店】跑馬地最惡粥麵店 老闆娘 :客人對我又愛又恨 | 2017-03-09 | | 蘋果日報

【實試惡店】跑馬地最惡粥麵店 老闆娘 :客人對我又愛又恨

傳說,跑馬地有一個惡女人,蓮園粥粉麵老闆娘陳麗霞。她以惡聞名,但卻奇在店有很多名人捧場客,熟客有前財政司梁錦松、四太梁安琪,演藝界有徐小鳳、郭富城等等。店在跑馬地已有30年歷史,招牌有炸兩、黃沙豬潤粥,我們決定放蛇實試。


蓮園粥粉麵老闆娘陳麗霞,以惡聞名,被封為跑馬地最惡的老闆娘。

平日下午三時,跑馬地很寧靜,蓮園亦是,只有兩三枱客。霞姐很易認,個子不高,蓄着一頭捲髮,短衫短褲,說話中氣十足。餐廳有兩個餐牌,甜品及粥麵,記者隨手拿錯甜品,霞姐提醒:「要咩!呢個係甜品餐牌,你要粥麵,係咪?」記者思考良久,她亦無催促,但說話倒是精警,唸唸有詞說,「你揀定自己想吃咩先?我唔係你心目中嗰條蟲,你諗清楚先好講。」我問她,炸兩份量多不多。「你可以叫個炸一,小姐!炸兩得一個份量,我哋有限量,不如你先點個炸一,不夠先加其他東西,好唔好?」她聲線開始提高。我再問,粥有無葱?有無芫荽?她說,「你要定不要?我無芫荽,人唔夠聰明便唔放入去。」落完單後,她說,「$220啊!」我問,要先付錢嗎?「唔係同你講嘢,你唔好搭錯線,唔好搭訕。」

席間,電話響起,霞姐拿起聽筒,靜聽三四秒,突然爆發,「黃小姐,你說吧!唔好玩嘢,我化了灰都記得你。」那一刻,我亦緊張起來,以為是哪家的尋仇電話,原來只是一個普通的熟客外賣電話,我無誇張形容,再隔三四秒,她便說,「齋腸呢?好啦! 現在來。」我們茶壺要加水,她不用數秒已遞上新裝滿水的茶壺,「你叫熱茶都知你想點!我好聰明,聽到你叫茶,我不會特登返轉頭行兩次。」唉呀!你不會又要再洗多個茶壺嗎?「你諗多咗!你唔飲我就唔使洗,你都戇居!唔好諗人,最緊要諗自己先,有需要就要講。」

坐了大半天,我鼓起勇氣邀請她做訪問,無料到她竟爽快答應。她直腸直肚說,「問咩!講啦!其實我可以唔答你,但見你坐咗咁耐,依家又咁啱無咩客人,就答你幾條問題啦!快!」客人有無投訴過你好惡?為甚麼你咁惡?我單刀直入。「客人愛死我,對我又愛又恨,愛,係因為食物好味,恨,係因為我夠串嘴。但我就算係咁串嘴,一樣大把生意,因為你嘅嘢真係食得,呢個價錢喺跑馬地唔愁無生意做,問題係我做唔做!」她霸氣地說。那為甚麼要經常鬧客?「好多客人每日問好多白癡問題,豬潤粥有幾大碗?炸兩有幾多?日日都有人問,好怪。唔會有人一入嚟就話,我要咩我要咩,爽快啲啦!」她認真地說,「你覺得我串嘴,其實我講嘅嘢不知幾正常,一個65歲的女人喺餐廳每日捱十幾小時,返早上八點放凌晨兩點,唔係為錢,唔係為興趣,我有孫有仔女,唔怕無人養,但我仍有能力工作都繼續做。」她續說:「好多人話你呢個年紀返去湊孫,去公園玩啦!我唔係呢種類型,我仲係夜蒲既女人,我夜生活咗幾十年,同朋友飲兩杯,我唔會因為呢份工要我七點就上床瞓覺,咁樣我會早死!」又說,「我呢個年紀贏咗好多人,兩蚊搭車,呢個年紀仲着短衫短褲,你睇下你哋着得幾臃腫!」

由於長期請不到人,樓面只有她一個人,她說自己脾氣不好,一忙就「忟憎」。「我一對手已經又洗碗又倒茶又遞水又落單,你哋走咗,幾叠碗又要在裏面洗,我時薪100蚊都請唔到人洗碗,嬲嬲地就自己洗,無話無咗邊個唔得!」她又說,「我要顧着出品,出品始終要靠師傅,我一個女人帶着四個廚房佬,單係師傅人工,已經過十萬元一個月,皮費好重。」說罷,她帶我入廚房,並說,「你隨便影!你影下啲碗,我咁嘅身家都要洗大餅,我點解咁串嘴,我唔係唔使做,呢個世界有付出先有成功,錢唔會丟下來讓你去執,呢個世界無不勞而獲。」

訪問期間,有一圍是熟客,「客人喜歡畀佢鬧(霞姐),如果唔係都不會嚟食,有啲人唔被人鬧會唔開心。」那你喜不喜歡她鬧你?「佢又未鬧過我,最多串我,呢度炸兩、麵、 河粉整體都幾好。佢嘅人其實幾好,夠真性情!」霞姐主動問他們的檸檬茶用不用添茶,是免費的。「呢個時間得閒,繁忙時間鬼有空理,得我一個人做咋!」

霞姐現有兩間舖,分別是甜品店及粥麵店,由於兩間店相鄰,座位共用,食物亦可以共享 。「我有想過唔做,無想過搬出去跑馬地做。如果煮東西唔好吃不如唔好做,依家大部份都係垃圾,呢度係跑馬地,唔係油麻地唔係旺角,要分下地段,食物要有一定水準,唔好經常拎深圳同香港比,係有分別!」

蓮園粥粉麵
跑馬地成和道51A地下D舖

記者:何嘉茵
攝影:鄧鴻欣

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily


炸一腸粉,最聞名是炸兩,很新鮮。$22


店有很多名人捧場客,熟客有前財政司梁錦松、四太梁安琪,演藝界有徐小鳳、郭富城等等。


蓮園粥粉麵



Z88

没有评论:

发表评论