2017年5月13日星期六

【偏心Android玩家】手機版《PES 2017》5月底推出 現可登記拎着數 | 2017-05-13 | | 蘋果日報

【偏心Android玩家】手機版《PES 2017》5月底推出 現可登記拎着數 | 2017-05-13 | | 蘋果日報

【偏心Android玩家】手機版《PES 2017》5月底推出 現可登記拎着數

Technology 


《PES 2017》手機版將會在5月底上架,但屆時歐洲各大聯賽已「收咧」。

5月底當歐洲各大聯賽都已「收咧」,手機版足球遊戲《PES 2017》先至推出又係甚麼玩法呢?可能等大家無波睇時都有啲細藝吧!講真手機版《PES 2017》畫面水平同操控方法無可能比得上家用版,但語音評述就跟得上家用版,即是話連廣東話評述都有,既然遊戲屬免費下載(應有遊戲內購買項目)都值得下載試玩一下。遊戲要到5月底推出,但Konami已經展開推廣活動,就係上官網預先登記的話,就可以得到球員,如Android用家可得巴塞隆拿及多蒙特銀章以上球員各一名,而iOS用家則可得巴塞隆拿及利物浦銀章球員各一名,不過Konami似乎對Android用家比較好,Android用家預先登記就無限國家,但iOS方面暫時只有英國、美國及日本玩家有着數。

資料來源:Konami

文:布偉倫

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily


《PES 2017》畫面跟操作當然跟家用版有距離,但好在有廣東話評述搭夠。



I

没有评论:

发表评论