2017年7月21日星期五

七月波,欠柒海 - 陳也 | 2017-07-21 | | 蘋果日報

七月波,欠柒海 - 陳也 | 2017-07-21 | | 蘋果日報

七月波,欠柒海 - 陳也

一,2017屬於柒柒柒,689做了頭七,2.0會唔會死跟,做埋尾七?無人知答案嗎?問吓玩具膠龜吧,意見中肯過搵民建聯主席解(廢)話。
二,發誓呢瓣,你和我識條鐵。喔注意,條鐵已經直插西九心臟地帶,高鐵下邊,有幾多層是屬於中方的?下邊的管轄權,頂,跟乘客的下體,乜原來有鐵一般的關係咩?這是否等於,在高鐵站內隔住底褲踢你的小祖宗,就叫做一地兩檢?唔違反基本法!
三,蔡若蓮是劉德華和周潤發?OMG,楊局長,遲些可能會將689說成是梁朝偉,陳茂波係古天樂。777呢?咪係美齡BB,lol!楊局長自己又點?王晶!
四,DQ六位議員,六張空凳,代表:我、們、沒、有、敵、人。敬悼劉曉波。
五,看到emoji的蠟燭符號會痛哭的,十三億人口中有多少?比排隊買愛炫美樓花的豪客,少幾多%?
六,以後每一個七月十三,海邊,成為禁地。海景這個字眼,消失在微博。香港這邊講波、掛八號波都會成為高危屏蔽詞。除了一個,林兆波。(張建宗以崔世安口音唸出來,踩硬地雷!)



I

没有评论:

发表评论