2017年7月28日星期五

無乜嘢我都係上市先 - 曾志豪 | 2017-07-29 | | 蘋果日報

無乜嘢我都係上市先 - 曾志豪 | 2017-07-29 | | 蘋果日報

無乜嘢我都係上市先 - 曾志豪

《100毛》上市,廢青變GD,毛孩變男神,傳統媒體羡慕妒忌恨。
由一張《黑紙》開始,變成𠵱家可能係一張股票!真係博一博,單車變摩托,仲要響喉俾全世界聽到嗰隻。
由《黑紙》開始,我都聽到身邊不少長輩,我強調是長輩,對呢個媒體的批評。
包括一張紙賣吓啲金句,出得幾多期啊。好啦有咗《100毛》雜誌,咁無聊嘅內容都係抄吓網絡雜文,唔掂嘅。
到《毛記電視》,只係照搬以前《歡樂今宵》嘅扮嘢惡搞節目,改吓歌詞唱吓口水歌,重複80年代的橋。
甚至《毛記》拍網絡廣告,轉型做廣告公司,也有人批評,沒有了《毛記電視》的content支持,齋做廣告公司,會失去影響力云云。
反正好像《毛記》媒體危機四伏。
但《毛記》卻要上市了,一句話要你閉嘴。
他們的橋是抄前人,但他們把舊橋賦予新力量,便是改歌詞賣廣告。
改歌詞一直是香港重要惡搞文化,由曾志偉林敏聰年代的「掃墓為掃墓」,後來的《姨婆掉眼淚》再去到高登仔的「概念大碟」例如甚麼《活佛viva》,惡搞改歌詞一直進行,《毛記》的確是重複前人舊橋。
但問題是,前人改歌詞純為惡搞為興趣得啖笑,最多呃like;《毛記》卻是改歌詞改到成為廣告橋段,我惡搞歌詞sell你的產品。以惡搞歌詞的洗腦效果來宣傳商品,開出一條新財路。所以網絡方面的收入佔毛記80%!
3個80後成功創業不出奇,但在人人都說寒冬、做唔住的傳媒業務做到賺錢,卻是一大奇蹟,也是一大諷刺。或許不是傳媒做唔住,而是你咁樣做傳媒做唔住;或許不是廣告萎縮,而是你的廣告萎縮。不過《毛記》以後還能以「廢青同路人」身份自居嗎?以前笑大台是一台獨大,今天,連公司都申請上市,或者他們也變成獨大的一個台了。



Z88

没有评论:

发表评论