2012年10月20日星期六

蘋果日報- 一張巴黎合照引發羅生門 柏豪被兩女鬧作大


一張巴黎合照引發羅生門 柏豪被兩女鬧作大

愛用文字和攝影抒發情懷的「大文豪」周柏豪,今年7月在巴黎街頭巧遇兩女生,事後公關把三人合照發放給媒體,內文提到她們狂冧大文豪,熱情蹺着他合照。誰料兩女在fb留言「唔係我哋主動要求合照」,又謂冇冧過柏豪,揶揄有人造新聞,一張合照引爆羅生門。

周柏豪早前獲法國品牌Chevignon邀請到巴黎參觀時裝展覽,他因利乘便到處觀光。曾迷倒賭王三房女兒何超雲的柏豪出巡巴黎街頭,竟然也遇上華人女粉絲。本周日IPS公關公司向傳媒發放柏豪此行宣傳照,當中有他被兩人如三文治夾實的合照,還提到女子見柏豪如螞蟻摟蜜糖。不過,相中女子蘇嘉慧日前在facebook鬧爆有人造新聞,堅決否認冧柏豪,好一樁羅生門。


【今日我至煩】

估唔到一張咁普通嘅合照都搞到咁多是非咁煩,唔知佢哋會唔會見過鬼怕黑,以後唔敢隨便合照呢?

「冇覺得你吸引」
當日公關發稿提到穿上橫間tee的柏豪,在巴黎街頭被穿橫直間恤衫的女子認出,女子興奮大讚:「穿間條衫的男孩很吸引呢!」跟着該女子熱情蹺着柏豪臂彎要求合照,工作人員即取笑柏豪,令他一臉尷尬,但仍答允跟該女生和其朋友合照。


柏豪與女粉絲合照見報後,當中名叫蘇嘉慧的在fb揶揄柏豪作大,她說:「都唔係我哋主動要求合照,造新聞能力真高,仲話OB(Obey)興奮上前讚偶像。」Obey也留言:「我從來冇覺得你(指周柏豪)吸引囉,見到你冇興奮過囉,更加冇蹺過你囉,掂都冇掂過你,幅相仲要唔係我同So(蘇嘉慧)要求影㗎囉,阿周柏豪,我係咁冧你upload上facebook timeline做profile picture、wallpaper,print埋佢出嚟派啦,激死我喇!」兩女唱雙簧否認冧柏豪。


跟柏豪合照完後的蘇嘉慧,當日在微博讚柏豪靚仔,又擺了三人的合照。

女子微博讚靚仔
為解開這單羅生門疑團,柏豪經理人Cindy昨在電話說:「張相我現場負責影,當時嗰兩個女仔行過嚟叫柏豪合照,難得喺巴黎見到中國人,大家咁熱情,柏豪咪大方合照。」IPS公關公司員工Cathy昨也說:「當時真係嗰兩個女仔要求同柏豪影相,佢哋影完仲興奮到馬上用手機貼上微博,佢哋仲關注埋柏豪㖭。」


記者昨日查看蘇嘉慧的微博,果然發現她在7月1日貼了跟柏豪的合照,還留言:「巴黎街上巧遇周柏豪,同靚仔影相好大壓力。」她又關注了柏豪的微博,見報後忽然數臭他,令人費解。


採訪:丁寧


合照曝光後,蘇嘉慧在fb留言指「唔係我哋主動要求合照」,揶揄柏豪造新聞。


没有评论:

发表评论