2013年11月1日星期五

�果日�- �美�房� - 左丁山



買美國房產 - 左丁山

基金A移民三藩市近二十年,住在金門橋彼岸一間獨立花園洋房,離海邊不遠,相等於香港之南區,故此屋價有升無跌;不過此日基金A在左丁山寫字樓講:「𠵱家想搬返嚟都唔得,我今朝睇報紙,黃大仙區樓價仲貴過三藩市中心區樓價,我間屋雖然話升值不少,但以呎價計番港紙,只係六千幾蚊一呎,有鬼用咩,你行上蘇豪區望吓,我一個所謂豪宅單位都買唔到!」想落又係,前幾日太古地產在西摩道63號現貨樓盤「珒然」,招待傳媒參觀,左丁山上到去,陶傑亦在,陶傑話:「我哋買唔到一個廁所噃!」陶傑好謙箒,不過問吓價錢,35樓(一梯一層一伙)擁無敵海景,大約售價九千四百萬元(左丁山憑記憶,應以太古地產價單數字為準,記憶有錯嘅話,監管機構請勿怪罪太古地產!)相等於實用面積三萬餘元一呎,買得起基金A間花園大屋有餘。

基金A話三藩市灣區地產有價有市,由中國買家帶旺晒,中國買家之故事,千奇百怪,益晒一啲華裔地產經紀,譬如一位買家買屋,居然落咗一個股票式柯打GTC(Good Till Cancelled),擺低二百萬美元入代理公司之客戶信託戶口,在Palo Alto買屋,等到一有即買。唔使睇樓嘅咩?中國客話:「Google咪睇到囉!」幾先進呀!又有另外一位經紀接到柯打,以預算二百八十萬美元買屋,經紀搵到一間叫價180萬美元嘅,但客人話:「我嘅預算係280萬,就計280萬啦!」經紀不明所以,不知其邏輯何在,居然為此講到動氣,因經紀驚俾賣家指控食價之類。

以香港價錢計,美國樓價真便宜。曼赫頓之Chase Manhattan Plaza位處市中心靚區,最近賣咗俾上海復星,售價七億二千五百萬美元,以樓面面積二百二十萬平方呎計,呎價係港紙二千五百五十元左右,大概相等於律師T在1989年買入德輔道中古老寫字樓嘅價錢,平到不可思議。不過基金A話地契或有特別條款,外人唔會知道,唔通原來業主JP摩根大通係儍仔咩!1980年代中,日本經濟興旺,地產價格大升,日本號稱世界No. 1不可一世,日本人大舉進軍曼赫頓、三藩市、洛杉磯、夏威夷等地,買入曼赫頓地標Rockefeller Centre,名震一時,但日本泡沫爆破後,以一半價錢賣番俾以高盛為首嘅美國基金投資者。30年前之日本人難道就是今天的中國人?因為「他朝君體也相同」噃。

发自我的 iPad

没有评论:

发表评论