2015年6月23日星期二

「一分鐘都唔袋」|HK Appledaily Supplement

「一分鐘都唔袋」|HK Appledaily Supplement

「一分鐘都唔袋」

建制31人「袋一分鐘」都唔肯,臨尾十零秒「起錨」,在中央嚴懲的「霹靂手段」出台前,市民笑住替這場世紀walk them out鬧劇做紀錄:

一,網友建議替發叔豎立塑像,刻上「劉皇義士,永垂不朽」。建制派後來者加緊注意,「等埋發叔,煮無米粥」已是好彩,食習總無情雞才大鑊。

二,立法會70議員中,31個唔係波,裝越位失敗。噓過國歌的球迷獻計,建制議員全部穿上背後有number制服,大number即是大佬,日後再搬龍門方向,邊個射錯波,邊個批踭,冇得爆喊賴地硬。

三,謝偉俊厚顏指,泛民唔應該在此時噓對方。豬一樣的建制派,未聽清楚雞聲便滾水淥腳離場,咁低層次地等一個人,輕視場內28個對手。這場球賽有人走數,姓周的那121萬人唔會算數,121萬除31,票債肉償,阿爺分硬豬肉!中聯辦已經欽點了肉類分割技術員。地鐵迷建議,先由豬的啫啫割起。

四,離場又點喎?全國獨立黨破了,民建聯黨鞭借力成立全國建制黨,豬頭做黨徽,粉腸代替藍絲帶,積極爭取呃自由黨8個like!

mcwriter@appledaily.com

陳也昔日文章




没有评论:

发表评论