2015年7月27日星期一

蘋果日報- 名人食誌:陳志雲的蝦球胡椒粉絲煲

蘋果日報- 名人食誌:陳志雲的蝦球胡椒粉絲煲

名人食誌:陳志雲的蝦球胡椒粉絲煲

今時今日,喺呢個網絡鬧人唔使本嘅時代,如果有人話「我細個鍾意扭計食魚翅」,好可能被人喺網上圍攻,飽經風浪嘅商台首席智囊陳志雲卻無有怕,有嗰句講嗰講,反正兒時扭計食魚翅不是罪,而且佢有佢扭,陳爸、陳媽只會粉絲當魚翅,就令佢乖乖聽話。


粉絲煲對陳志雲而言,係充滿童年回憶嘅一道菜。喺眾多中菜館嘅粉絲煲當中,陳志雲又偏愛九龍香格里拉酒店香宮嘅出品。


事關佢兒時家住尖沙嘴,陳父不時喺黃昏時分帶住年幼嘅佢漫遊尖東海旁,所以佢對尖東有一份特別嘅感情,每次去到香宮食飯,佢都會要求廚師幫佢特別炮製一道蝦球胡椒粉絲煲(320元)。


陳志雲只喜歡炒得乾身嘅粉絲,而呢道粉絲煲確係平凡中見不平凡,夾一啖粉絲入口,一陣香濃嘅胡椒味喺口中徘徊,良久不散,胡椒味香而不辣,亦不嗆喉攻鼻;粉絲炒得乾身,口感分明,食得出廚師嘅功力。


都說飲食並非果腹咁簡單,除咗品嚐靚食材,好多時包含一段回憶,一份懷念,令人懷念嘅,通常係最簡單嘅餸菜。





記者:高淑嫻




没有评论:

发表评论